(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

کاندوم مناسب کدام است؟

اکثر افراد در انتخاب کاندوم دچار مشکل هستند چون انواع و اقسام کاندوم وجود دارد ، از نظر اندازه ، بافت ، رنگ و طعم . در این مقاله نحوه انتخاب و خرید کاندومی که مناسب با سایز و میل شماست را یاد خواهید گرفت .

 

 

 

 

 

 

قسمت اول : پیدا کردن کاندوم مناسب

 

 

 

1- تصمیم بگیرید که چه نوع ماده کاندومی برایتان مناسب است . کاندوم ها از مواد مختلف ساخته میشوند . همچنین شما میتوانید چند نوع کاندوم متفاوت تهیه کنید تا کشف کنید که کدام یک برای شما بهتر است . همه کاندوم ها برای جلوگیری از بارداری موثر می باشند .

 

  • صمغ لاتکس شایع ترین ماده مورد استفاده در ساخت کاندوم است . اینها کاندوم ارزان و موثری هستند . (اگر به درستی استفاده شود) . اما اگر شما یا همسرتان به لاتکس حساسیت دارید باید گزینه دیگری انتخاب کنید .
  • کاندوم پوست بره یک جایگزین مناسب برای کسانی است که به لاتکس حساسیت دارند . با این حال کاندوم پوست بره شما را از ابتلا به بیماری های مقاربتی تضمین نمیکند . از این کاندوم تنها زمانی استفاده کنید که هر دو سالم هستید .
  • کاندوم های پلی اورتان هستند ، قوی تر و ضخیم تر از کاندوم لاتکس . برای کسانی که به لاتکس آلرژی (حساسیت) دارند مناسب است . گرما را بهتر هدایت میکند . استفاده از این کاندوم طوری است که انگار چیزی (کاندوم) نپوشیدید . اشکال این است که کاندوم های پلی اوتان گران تر از لاتکس هستند .
  • کاندوم Tactylon هستند . مطابق شکل آلت تناسلی مرد . کمی مشکل پیدا میشوند و گران تر از کاندوم لاتکس هستند .

 

 

 

 

 

2- یافتن کاندوم مناسب . مناسب ترین کاندوم متناسب آلت تناسلی مرد به طور متوسط 4 - 7 اینچ طول دارد . سعی کنید کاندوم متناسبی انتخاب کنید . اگر کاندوم محکم در جای خود باقی می ماند احتمالا سایز شماست اما اگر احساس میکنید شل است و میلغزد ، مناسب نیست .

اندازه کاندوم (متناسب با سایز آلت شما باشد) نقش مهمی در اثر کاندوم ایفا میکند . اگر  کاندوم بیش از حد بزرگ باشد میتواند در طول مقاربت خارج شود .

 

اندازه گرفتن :

1-   به منظور اندازه گیری دقیق اندازه آلت تناسلی مرد ، ابتدا باید آلت در حالت سیخ باشد . (اندازه آلت تناسلی مرد که شل است ، اندازه دقیق نیست)

2-   اندازه گیری طول آلت تناسلی مرد با خط کش یا متر . روش کار به این صورت است که اندازه گیر را از ابتدای آلت (جای که به بدن وصل میشود) ، تا جای که میتوانید اندازه گیر را به استخوان شرمگاهی فشار دهید چون اگر چربی وجود داشته باشد میتواند طول آلت نادرست به دست آید .

3-   اندازه گیری دور آلت تناسلی مرد با یک تکه از نخ ( را هر چیز دیگری) . با یک نوار اندازه گیری نرم دور ضخیم ترین قسمت آلت بپیچید . ( بله ، هنوز هم نیاز به راست بودنش است! )

 

کاندوم کوچک

متناسب با طول : 3 اینچ – 6 اینچ

متناسب با دور : 4 اینچ و 5 اینچ

مخصوص سایزهای کوچک

 

کاندوم Regular

متناسب با طول : 4 اینچ – 7 اینچ

متناسب با دور : 5 اینچ و 6 اینچ

مخصوص آلتی که یک اندازه مشخص نمیکند

 

کاندوم در سایز بزرگ

متناسب با طول : 5 اینچ – 8 اینچ

متناسب با دور : 6 اینچ و 7 اینچ

برای سایزهای بزرگ

 

کاندم X-Large

متناسب با طول : 6 اینچ – 9 اینچ

متناسب با دور : 7 اینچ و 8 اینچ

برای سایزهای خیلی بزرگ

 

 

 

3- کاندوم  زنانه معمولا به عنوان کاندوم مرد استفاده نمیشود . اما میتوان آن را یک گزینه عالی برای خانم ها در نظر گرفت . کاندوم زنانه داخل واژن قرار میگیرد . برای حفاظت در برابر حاملگی و همچنین بیماری های مقاربتی موثر است .

کاندوم زنانه را می توان 8 ساعت قبل از آمیزش قرار داد . کاندوم زنانه از پلی اورتان ساخته شده و مانند کاندوم مرد از مواد دیگر نیز ساخته میشود .

 

 

قسمت دوم : از کجا کاندوم تهیه کنیم

 

 


1- میتوانید از داروخانه تهیه کنید ، هر داروخانه به انواع کاندوم مجهز است .

 

 

 

 

2- خرید به صورت آنلاین . اگر شما خجالتی هستید و نمیتوانید از داروخانه کاندوم تهیه کنید میتوانید از اینترنت تهیه کنید همچنین  با ارسال ایمیل به فروشنده میتوانید راهنمایی بگیرید و بخواهید روی بسته بندی عبارت کاندوم نوشته نشود .

 

 

 

 

3- همیشه تاریخ انقضا را چک کنید . کاندوم ها همیشگی نیستند . بنابراین مطمئن شوید که تاریخ انقضاء نگذشته باشد .

 

نکات :

همیشه دو کاندوم داشته باشید زیرا ممکن است در رابطه جنسی پاره شود .

 

هشدار:

اگر میخواهید از روان کننده استفاده کنید مطمئن شوید که سازگار با مواد کاندوم است .

چک کردن تاریخ انقضاء کاندوم قبل از خرید .

 

منبع : بیست زوج

مطالب پیشنهادی:

روابط زناشویی دارد کسل کننده می‎شود 

اندام تناسلی مردانه 

چرا آمار طلاق در کشور ما بالاست؟ 

هرزه‌فیلمها 

رابطه جنسی خانم ها 

زود انزالی و راههای درمان 

ناتوانی جنسی و فشارخون

آموزش مسائل جنسی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.