(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

رژیم غذایی پریکون

Image result for ‫رژیم پریکون‬‎


این یک رژیم برد برد است. با این رژیم شما وزن کم می‌کنید و هم دارای پوستی با ظاهری عالی می‌ شوید.


در رژیم غذایی پریکون، دکتر نیکولاس پریکون می‌گوید: خوردن غذاهای ضدالتهابی که غنی از آنتی‌ اکسیدان‌ ها و اسیدهای چرب امگا ۳ هستند به شما در جهت کاهش وزن و جوان‌ تر نگه داشتن پوستتان کمک می‌ کند.


آیا این رژیم مؤثر است؟

زیبایی در نگاه بیننده است. به عنوان یک مقیاس، زیبایی با میزان کالری که مصرف می‌کنید و میزان کالری که می‌سوزانید پایین می‌آید. خوردن انواع غذاهایی که پریکون توصیه می‌کند برای شما خوب است اما برای کاهش وزن احتمالاً شما نیاز به فعالیت بیشتر و محدود ساختن میزان وعده‌های غذایی و کالری مصرفی خود دارید.

Image result for ‫رژیم پریکون‬‎

چه چیزی می‌توانید و چه چیزی نمی‌توانید بخورید

شما می‌ توانید مقدار زیادی ماهی و مکمل‌های روغن ماهی را برای دریافت اسیدهای چرب امگا ۳ میل کنید. همچنین باید ماهی قزل‌ آلا و مقدار زیادی میوه و سبزی مانند سیب، گلابی، اسفناج، کلم پیچ، گل‌ کلم، آووکادو، فلفل تند، بذر کتان، دانه کنجد، بادام و گردو، لوبیا و عدس، لبنیات کم‌ چرب و گندم سیاه و جو میل کنید. در این برنامه ماهی، پروتئین انتخابی است زیرا سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است. همچنین می‌توانید مرغ و گوشت قرمز (ترجیحاً ارگانیک) میل کنید.


پریکون هر غذایی که با آرد، شکر و یا دیگر شیرین‌ کننده تهیه شده باشد را التهابی در نظر می‌ گیرد. از این رو لیست غذاهایی که نباید بخورید طولانی می‌ شود. این لیست شامل نان‌ ها، غلات، حبوبات، کراکر، غذاهای سرخ شده، آب‌ میوه، ژله، ماکارونی، پیتزا، سیب‌ زمینی، برنج، تنقلات (چوب‌ شور و چیپس)، نوشابه، تورتیلا، تاکو، بستنی، ماست منجمد و سوربت می شود.


هر وعده‌ی غذایی یا میان وعده باید شامل یک پروتئین (همیشه ماهی بخورید تا اشتهایتان سرکوب شود)، یک کربوهیدرات از لیست غذاهایی که نباید خورده شود و اسیدهای چرب ضروری باشد. شما می‌توانید روزانه ۲ اونس از شکلات تیره‌ای که مملو از آنتی‌اکسیدان باشد میل کنید.


Image result for ‫رژیم پریکون‬‎


شما باید مقدار زیادی غذاهای خوشمزه بخورید اما باید خیلی از غذاهایی که قبلاً می‌خوردید را نیز ترک کنید.


محدودیت‌ها: با در نظر گرفتن اینکه شما بسیاری از مواد غذایی را ترک می‌ کنید، به ویژه هر چیزی که با آرد یا شکر تهیه شده باشد، این رژیم می‌ تواند تغییر بزرگی برای شما باشد.


پخت‌ وپز و خرید: پریکون از شما می‌ خواهد تا جایی که امکان‌ پذیر است مواد غذایی ارگانیک بخرید. این کار هزینه‌ی بیشتری را دربر خواهد داشت. نگهداری میوه و سبزی تازه و غذاهای دریایی در دسترس، ممکن نیازمند مراجعه‌ی مکرر به فروشگاه مواد غذایی داشته باشد.


مواد غذایی یا غذاهای بسته بندی شده: خیر، به جز برند پریکون مکمل‌ها. مکمل‌ها قسمت مهمی از برنامه‌ی پریکون هستند. شما باید یک بسته از هشت مکمل به علاوه‌ی یک مکمل اضافی امگا ۳ داشته باشید و یک ساعت پیش از هر وعده‌ی غذایی آن را میل کنید؛ یعنی باید ۲۷ عدد مکمل در روز میل کنید.

Image result for ‫رژیم پریکون‬‎


ورزش: شما باید سه بار در هفته حداقل ۳۰ تا ۴۵ دقیقه فعالیت فیزیکی داشته باشید.


آیا محدودیت‌ها یا اولویت‌هایی برای رژیم غذایی وجود دارد؟

گیاه‌ خواران: گیاه‌ خواران می‌توانند امگا ۳ را از منابعی غیر از ماهی مانند گردو، بذر کتان، دانه سویا، کانولا یا روغن سویا یا مکمل‌های گیاهی امگا ۳ دریافت نمایند.


فاقد گلوتن: گندم و غلاتی که سرشار از گلوتن هستند در لیست غذاهایی که نباید میل کنید قرار دارند. با این حال، شما باید برای اجتناب کامل از گلوتن برچسب موجود روی مواد غذایی را به دقت مطالعه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.