(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

تفاوت بین قهوه و اسپرسو چیست؟


قهوه محبوب ترین نوشیدنی در جهان است و بیش از میلیونها نفر در سراسر برای اینکه  در طول روز پرانرژی باشند روز خود را با یک فنجان قهوه داغ آغاز می کنند.


قهوه یا با استفاده از دانه های قهوه یا پودر قهوه آماده می شود. با این حال، در بازار، انواع مختلف قهوه مانند اسپرسو، کاپوچینو، اسپرسو قوی، مکا، Americano، و غیره داریم.


افرادی که انواع مختلف قهوه را نمی شناسند گیج می شند ونمی توانند تفاوت بین قهوه واسپرسو را بگویند.وب سایت تفاوت ها در این مقاله تلاش می کند تا تفاوت های بین قهوه و اسپرسو به زبان ساده بیان کند. جالب است بدانید، دستگاهی هم به نام دستگاه اسپرسو وجود دارد که قهوه اسپرسو درست می کند.


درست همانگونه که فورد یک نوع خودرو و یا تنها یک نوع از خودرو های ساخته شده توسط شرکت فورد است، اسپرسو یک نوع قهوه در میان انواع مختلف قهوه است که در فرهنگ های مختلف با نام های مختلف شناخته می شود.


اسپرسو:

در حقیقت، قهوه اسپرسو، قهوه ای است که از طریق یک فرآیند خاص که در آن آب جوش تحت فشار زیادی از روی دانه های قهوه عبور می کند و قهوه ای  با عطر و طعم منحصر به فرد وبسیار غلیظ درست می شود.


 اسپرسو یک نوع قهوه است که به شکل پایه برای تهیه بسیاری از انواع دیگر قهوه مورد استفاده قرار می گیرد.


تفاوت بین قهوه و اسپرسو چیست؟

– در ساده ترین عبارت، قهوه آشامیدنی است که با ریختن آب جوش بر دادنه های قهوه به دست می آید ، در حالی که اسپرسو یک نوع خاص از قهوه است که با ریختن آب داغ تحت فشار بر روی دانه های ریز قهوه ، آشامیدنی غلیظی بدست می آید که طرفداران زیادی بین دوستداران قهوه در سراسر جهان دارد.

– همه اسپرسو ها قهوه هستند ولی همه قهوه ها اسپرسو نیستند.

 –زمان دم کشیدن اسپرسو بسیار کوتاه تر قهوه است.


– یک فنجان اسپرسو گران تر از قهوه است چراکه نیاز به دما و فشار بسیار بالا دارد و از دستگاههای گران قیمتی برای تهیه آن استفاده می شود.


– اسپرسو محبوب ترین و سریعترین نوع قهوه از لحاظ رشد مصرف است.

مطالب پیشنهادی:

بهترین روش دم کردن قهوه در قهوه جوش چیست؟ 

۹ قانون طلایی برای تهیه قهوه 

کم کردن وزن با قهوه شرط دارد

قهوه روی گاز

طرز تهیه یک فنجان اسپرسو

قهوه اسپرسو 

چگونه اسپرسو درست کنیم؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
آنا شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 23:39 http://aamiin.blogsky.com

اسپرسو نوعی از طرز تهیه قهوه است درست. پس دیگه گفتن تفاوتش چیه؟! آب جوش را روی دانه های قهوه بریزید؟ این رسپی را حتما ثبت کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.