(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

چندماده غذایی که کمک می‌کند بهتربخوابید


,وعده غذایی, شام, ماهی آزاد,مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت

وعده غذایی, شام, ماهی آزاد, مواد مغذی, نخود فرنگی, ماست و اسفناج, چربی‌های سالمی, سطح هورمون, ویتامین‌های گروه ب, برگهای سبز, سندرم پاهای خسته, کلسیم, منیزیم, چربی‌های سالم, رفع بی‌خوابی, حبوبات مواد غذایی, اسید دوکوزاهگزائنوئیک

 

وعده غذایی که به عنوان شام انتخاب می‌کنید روی خواب عمیق شبانه و یا تعداد دفعاتی که در طول شب ممکن است از خواب بیدار شوید تاثیرگذار است. بنابراین محققان توصیه می‌کنند؛ برای شام، ماهی آزاد را انتخاب کنید.
مواد مغذی خاصی در ماهی آزاد و هم چنین نخود فرنگی، ماست و اسفناج وجود دارد که به شما کمک می‌کنند خواب بهتری داشته باشید. ماهی آزاد حاوی چربی‌های سالمی است که اسید دوکوزاهگزائنوئیک یا DHA نامیده می‌شوند و می‌توانند سطح هورمون تنظیم کننده خواب موسوم به ملاتونین را افزایش دهند. از سوی دیگر، نخود فرنگی یا سایر حبوبات مواد غذایی غنی از ویتامین‌های گروه ب شامل B6، B12 و فولیک اسید هستند که تمام آنها به تنظیم چرخه‌های خواب در بدن کمک می‌کنند و ماده شیمیایی آرام کننده موسوم به سروتونین را تولید می‌کنند. در واقع در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است که تقویت ذخایر ویتامین‌های گروه ب در بدن به رفع بی‌خوابی در افراد کمک می‌کند.


مطالب پیشنهادی:

 

نانو تکنولوژی در پزشکی وسلامت عمومی چه نقشی دارد؟

شن‌های روان یا غبار غلیظ بر سلامت انسان چه تاثیری دارد؟

چه ورزش هایی سلامت کودکان را تامین می کند؟

کنترل آلاینده ها از طریق فن اوری نانو تکنولوژی

http://maktoobshop.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.