(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

جراحی زیبایی بینی های گوشتی


بینی گوشتی به بینی ای گفته می شود که پوست ضخیم و غضروف های نازک و ضعیفی دارند. برعکس، اگر پوست بینی نازک و غضروف های زیر آن محکم باشد، بینی غضروفی خواهد بود.


آیا بینی گوشتی بعد از عمل برگشت می کند؟

با تکنیک های قدیمی تر ، تقریباً کار خاصی برای بینی های گوشتی نمی شد کرد چون تکنیک های قدیمی بیشتر کاهنده بودند و شامل تراش دادن استخوان و غضروف می شدند. بینی گوشتی خودش غضروف های ضعیف تری دارد. حال اگر این غضروف های ظریف تراش داده و نازک شوند، اگر چه ممکن است برای مدتی بینی کوچک تر و زیبا تر به نظر برسد. اما با گذشت زمان و به علت فعل و انفعالات زیر پوستی، بینی جمع شده و خودش را به سمت پائین می کشد. اینکه می گفتند بینی افتادگی پیدا کرده و یا برگشت کرده به همان علت است. 
اما امروزه چون بینی های گوشتی با تقویت غضروف شکل داده می شوند، حالت داده می شوند و بازآرایی می شوند، برگشت بینی های گوشتی یا افتادگی بینی های گوشتی خیلی کم شده و شاید اصلا اتفاق نیفتد.

توضیحات دکتر حسنانی در مورد برگشت بینی های گوشتی

 
تقویت غضروفی کاری است که برای بینی گوشتی انجام می دهیم . به آن معنا که غضروف مورد نیاز را از تیغه وسط بینی (سپتوم) بر می داریم و بوسیله آن قسمت های tip یا نوک بینی را تقویت می کنیم تا بعد از اینکه فرایند ترمیم شروع شد تغییر شکل (برگشت بینی) اتفاق نیفتد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.