(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

سلولیت چیست؟


سلولیت تجمع چربی زیر پوست است و ظاهری ناهموار به پوست می دهد. ما حاضریم برای زیبایی پوستمان به هر شکل ممکن این توده های کوچک چربی را آب کنیم ، پس بهتر است در این مورد بیشتر بدانبم ....
سلولیت معمولا در اکثر زنان دیده می شود که به معنی تولید مقدار کافی استروژن توسط ارگانیسم ما ست . برخی سلولیت پنهان دارند ولی برخی دیگر توده های انباشته ناخوشایند دیده می شود . اگر شما نوع دوم آن را دارید آنها رابه حال خود رها نکنید . شاید از بین بردن سلولیت به نظر سخت باشد اما باید بدانید که همیشه راهی وجود دارد ، علاوه بر درمان های مدرن امروزی که شامل لیزر و مزوتراپی و ... می شود، درمان های طبیعی نیز موثر هستند. چندین درمان موثرخانگی برای سلولیت در زیر آورده شده که می توانید خودتان آنها را در خانه انجام دهید .

علائم سلولیت

سلولیت ناشی از رسوب چربی کناربافت کلاژن است و در زنان بسیار شایع تر از مردان است .سلولیت صرفا یک مشکل زیبایی است و نه یک بیماری یا وضعیت پزشکی. این می تواند شبیه فرورفتگی های کوچک و یا بافت "پوست پرتقال" باشد، و ممکن است تنها زمانی که پوست فشار داده می شود دیده شود . اما در برخی ازافراد سلولیت بسیار آشکار است، بخش وسیعی از پوست ناصاف، دارای فرورفتگی عمیق و چین است. در حالی که رایج ترین آن بر روی ران ها و پهلوها است ، در شکم، بازوها، شانه ها و سینه نیز رخ می دهد.

فاکتورهای خطرناک قابل کنترل

اگرچه شما نمی توانید کاملا جلو سلولیت را بگیرید ، شیوه زندگیتان می تواند تاثیر گذار باشد. فاکتورهایی که شرایط را بدتر می کند عبارتند از :

رژیم های نامنظم و سخت

رژیم سرشار از کربوهیدرات

عدم تحرک

مصرف کم آب

سوء تغذیه

استرس

درمان ها

اگر سلولیت بر اساس چربی بیش از حد به وجود آمده باشد، به نظر می رسد که کاهش وزن استراتژی خوبی باشد. در واقع بر اساس تحقیقی در سال 2006 ، ظاهر سلولیت در 17 زن با یک برنامه کاهش وزن بهبود پیدا کرد. البته به خاطر داشته باشید که کاهش وزن باید همراه با تمرینات ورزشی باشد وگرنه ظاهر سلولیت همچنان حفظ می شود.

بر اساس تحقیقات آکادمی بین المللی درماتولوژی ، برنزه شدن ممکن است موجب شود سلولیت کمتر آشکار شود ،اما وقتی کمرنگ می شود ، ممکن است سلولیت بدتر به نظر برسد . زیرا اشعه UV آفتاب به پوست آسیب می رساند ، آن را نازکتر و حساس تر می کند .

باید بدانید که روش هایی نظیر رادیو فرکانسی ، لیزر ،لیپوساکشن ، مزو تراپی و اندرمولوژی( ماساژ به همراه مکش) روش های نوینی هستند که توسط پزشکان توصیه می شود اما دارای هزینه های بالایی هستند .


دسترسی به مطالب علمی  در سایت

http://maktoobshop.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.