(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

روش های طبیعی کاهش سلولیت

ماسک ضد سلولیت بدن : نمک دریایی

1.5 لیوان نمک دریایی
ml 250 آب گرم
1 لیوان روغن زیتون
نمک دریایی را با آب گرم مخلوط کرده ، با دقت هم بزنید و روغن زیتون را اضافه کرده و هم بزنید .همچنین می توانید چند قطره از روغن های ضروری که خاصیت ضدسلولیتی دارند را اضافه کنید مثل اسانس های گریپ فروت ، پرتغال ، لیمو ونارنگی.
سپس صبر کنید تا مخلوط خنک شود و برای پوست قابل تحمل باشد . قبل از قرار دادن مخلوط روی پوست باید دوش آب داغ بگیرید و روی نواحی سلولیت را با برس یا دستکش مخصوص ضدسلولیت محکم بمالید. ماسک بدنی را که آماده کرده اید روی پوست مرطوب قرار دهید و روی آن را با پلاستیک فریزر بپوشانید . سپس خودتان را در حوله حمام نرم مورد علاقه تان بپیچید . پس از 20- 15 دقیقه ماسک را شسته و کرم مغذی روی پوست بمالید . این دستورالعمل را 2 بار در هفته تکرار کنید .
ماسک ضدسلولیت بدن : خاک رس سیاه
خاک رس موجب جریان یافتن خون شده و حتی به خلاصی از دست سلولیت های سرسخت هم کمک می کند . پایه ماسک بسیار ساده است :مخلوط 450 گرم خاک رس باآب گرم . باز هم چند قطره از روغن های ضروری را می توان اضافه کرد ، 1تا 2 قاشق غذاخوری روغن ضروری گیاهان دارویی یا روغن زیتون . روش استفاده آن هم مثل ماسک قبلی است .
ماسک ضدسلولیت بدن: قهوه
این ماسک اسکرابی ضد سلولیت یک درمان فوق العاده برای کاهش نواحی ناهموار پوست و آماده سازی پوست برای دیگر دستورالعمل های ضدسلولیت مثل ماسک بدن و کرمها است .
برای آماده سازی ماسک ضدسلولیت قهوه ، نصف لیوان قهوه را با همان مقدار نمک معمولی ، یک قاشق پر از خزه دریایی قهوه ای خرد شده و 4 قاشق روغن زیتون مخلوط کنید . مخلوط آماده را روی نواحی مشکل دار بکشید و محکم ماساژ دهید

مطالب پیشنهادی:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.