(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

6 تکنیک چربی سوزی

وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


http://maktoobshop.com



1- چند مفصلی های خوب

حرکات چند مفصلی و چند عضله ای را اولویت اول خود قرار دهید. این حرکات بیشترین تعداد عضله را درگیر می کنند و کالری بیشتری می سوزانند که معادل است با چربی سوزی. اسکوات و ددلیفت بهترین حرکات چند مفصلی هستند.

2- روش سوپرست

در تمرینات وزنه از روش سوپرست استفاده کنید. انجام کار ادامه دار ضربان قلب را بالا نگه می دارد بنابراین موجب می شود کالری بیشتری در بدن بسوزد.

3- اینتروال شدید با تردمیل

تمرینات اینتروال پرشدت یکی از بهترین روشها برای چربی سوزی سریع است. با این رویه دوره های کار شدید را با وقفه هایی برای ریکاوری تناوبی اجرا می کنید. من همیشه تمرین خود را با 5 دقیقه گرم کردن آغاز می کنم و پس از آن 2 دقیقه می دوم و در پی آن 1 دقیقه با همه ی توان و سرعت می دوم و یک سیکل را کامل می کنم و سراغ سیکل بعدی می روم.این تناوب را تا 30 دقیقه در هر جلسه ادامه می دهم و در هفته 3 تا 4 نوبت آنرا تکرار می کنم. تردمیل عالی است چون می توانید سرعت آنرا کم و زیاد کنید و شیب آنرا هم برای تغییر شدت عوض کنید.

4- استراحت کمتر

برای افزایش کالری سوزی در تمرینات وزنه می توانید روش چرخشی یا سایکل را امتحان کنید. با انجام دادن حرکات بصورت پی در پی و بدون استراحت می توانید ضربان قلب را بالا ببرید و در عین حالی که عضلات را شکل و فرم می دهید چربی هم بسوزانید.

5- ستهای کم کردنی

ستهای کم کردنی روشی بسیار خوبی است برای افزایش جریان خون در عضلات، بالا رفتن ضربان قلب و ارتقا رشد عضلات که نهایتا نیز سرعت سوخت و ساز بدن را بالا میبرد. برای انجام ستهای کم کردنی ابتدا تمرین را با انتخاب یک وزنه شروع کنید سپس مقدار آن را کم نموده و تکرار را بالا ببرید. به این کم کردن وزنه تا حد ناتوانی ادامه دهید.

6- کنترل استرس

استرس باعث افزایش هورمون کورتیزول می شود که می تواند باعث نگهداری چربی ها در ناحیه شکم و پائین تنه شود. خواب کافی و حداقل 1 تا 2 روز استراحت کامل (بدون تمرین) در طول هفته برای کنترل استرس ها نیاز است.

لازم به ذکر است در این بخش تاکید اصلی بر بخش تمرین قرار دارد و پر واضح است که حصول نتیجه مناسب بدون در نظر گرفتن رژیم غذایی مناسب بدست نخواهد آمد. 

مطالب پیشنهادی
مادران شاغل و نگهداری کودکان

تمرینات ورزشی در دوران حاملگی و قبل از زایمان

حقایقی در باره ایدز و لزوم آموش جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.