(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

بهترین ورزش برای شکم


وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


http://maktoobshop.com


lز آنجایی که بسیاری از شما، مایل به کوچک کردن شکم خود به روشهایی صحیح هستید و قطعا تا حالا سوالاتی نیز در ذهن شما در این خصوص ایجاد شده است، ما قصد داریم تا با ارائه سلسله مقالاتی مفید وتایید شده توسط مراکز معتبرعلمی و ورزشی دنیا، آنها رادر قالب سوالاتی جالب توجه به شرح ذیل ارائه نماییم:(با پی گیری این مقالات می توانید پاسخهای خود را بیابید.)
 
سوال اول:

آیا می‌توان عضلات بالا و پایین شکم را جداگانه ورزش داد؟

ممکن است اینطور به نظر برسد که شما می‌توانید عضلات بالا و پایین شکم را جداگانه ورزش دهید. اما حقیقت این است که نمی‌توانید قسمتی از یک عضله را جدا از قسمت دیگر منقبض کنید. تحقیقاتی بر روی نحوه ی فعال شدن عضله شکم ،‌ در حرکت دراز نشست انجام شده و نشان می‌دهد که در دراز نشست معمولی ، شما ممکن است کشش و انقباض بیشتری در قسمت بالای عضله ی مستقیم شکمی‌احساس کنید. درست است که فیبرهای عضلانی که در قسمت بالایی این عضله قرار دارند ، هنگام انجام درازنشست ساده کوتاهتر از فیبرهای پایینی می‌شوند ، اما در واقع کل عضله در هنگام حرکت فعال است. 

هنگامی‌که شما درازنشست معکوس یا دراز نشست با بالا آوردن لگن و پاها را انجام می‌دهید ، برعکس می‌شود و کشش و انقباض ، را بیشتر در  قسمت پایینی عضله مستقیم شکم احساس می‌کنید. اما در این حالت فیبرهای قسمت بالایی عضله هم منقبض می‌شوند و فعال هستند.

 در واقع در دراز نشستی که لگن ثابت باشد و تنه بالا آورده شود علاوه بر تحرک بیشتر قسمت بالایی عضله مستقیم شکم ، عضله مایل داخلی نیز فعال می‌شود و شما احساس می‌کنید که بالای شکم بیشتر تحت کشش قرار دارد.

 در درازنشست معکوس قسمت پایینی عضله مستقیم شکم فعال است و همچنین عضله ی مایل خارجی نیز فعال می‌شود و به همین دلیل احساس می‌کنید که پایین شکم تحت کشش و انقباض بیشتری قرار گرفته است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.