(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

آداب و معاشرت مخصوص آقایان


در محل هایی که پستی وبلندی دارد و ناهموار است همواره دست همسرتان را در دست بگیرید و جلوتر از او حرکت کنید. با این کار حس اعتماد به نفس عمیقی به ملکه ی خود هدیه میدهید.


همیشه در را برای همسرتان باز کنید

این شـایـد مـهـمتـرین قـانون آداب مـعـاشرت برای مردان باشد. خواه همسرتان در حـین ورود بـه خودرو شما ، رستوران، باشگاه و یا هر جای در دار باشد، باید همیشه در را برایش باز نگاه دارید تا او عبور کند. هرگاه چندین در وجود داشت یک به یک آنها را برایش بگشایید.


کمک کنید بانوی شما کت، مانتو یا بارانی اش را بپوشد.این کار را خصوصا در جمع با حوصله و علاقه انجام دهید.


در رستوران و مجامع عمومی ، هنگام نشستن به او کمک کنید.

هرگاه او خـواسـت کنـار شـما بـنـشیـند، با بیرون کشیدن صندلی و بازگرداندن آن به سمت جلو ( الـبـته وقـتـی وی کاملاً روی صندلی نشست) به او در نشستن روی صندلی کمک کنید.


 در اجتماعات و میهمانی ها ، نیازهای بانوی خود را جویا شوید.

این عمل کـمـک زیـادی به متشخص بودن شما می کند. هنگامی که در اجتماعات حضور دارید ، هـمـواره از وی بـپرسید که آیا نـوشیـدنـی یـا غـذا میل دارد که برایش بیاورید. به او نـشـان دهـیـد کـه بـه آسـایـش و نیازهای وی اهمیت می دهید.


وقتی همراه نامزدتان به رستوران میروید,پس از ورود به رستوران  در در آوردن پالتـو یا مانتو و گرفتن چتر و ... به خانم کمک کنید و آن را به محل مخصوص تحویل دهید در پایـان صرف غذا وقتی خانمتان از جای خود بلند شد، شما بلند شده و به خانم خود کمک کنید ،صندلی را عقب کشیده تا بتواند بیرون بیاید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.