(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

چگونه زیبایی موهای فر را دو چندان کنیم؟


آیا شما به این فکر می‌کنید که چگونه موهایتان را مانند تیلور سوئیفت کوتاه کنید؟ بله، تیلور سوئیفت موهای فر شگفت‌انگیزی دارد، الهه‌ی مو که مدل موهایش، ساده و بی‌زحمت به نظرمی رسد، اما واقعیت این است که او مانند هر کس دیگری نیاز به تلاش دارد. اگر شما هم تلاش کنید، می‌توانید به این استایل دست‌یابید.


تیلور سوئیفت به‌طور مادرزادی موهای فر دارد. قبل از اینکه حسودی کنید، باید بدانید که موی فر کار زیادی می‌برد. شما ممکن است خوشحال باشید که موهایتان را در موقعیت‌های خاص مثل تیلورسوئیفت درست کنید و از مدل‌های آسان روزانه، در مابقی زمان‌ها لذت ببرید. بسته به مدل مویی که دارید باید از تکنیک‌های متفاوتی برای اینکه مانند سوئیفت به نظر برسید استفاده کنید.


اگر به‌طور طبیعی موهای فر دارید: از آرایشگرتان بخواهید که موها را به‌صورت لایه‌های بلند، کوتاه کند. بعدازاینکه موهایتان را شستید و خشک کردید، با اسپری حجم دهنده روی ریشه موهایتان اسپری کنید. موها را بر روی سر بپیچانید و سپس از سر فرکننده با دمای خنک استفاده کنید. موها را بلند کنید و به‌دقت از تثبیت‌کننده استفاده کنید، و از ژل و نرم‌کننده برای موهایتان استفاده کنید. اگر موهایتان خشک یا زبر است، شما می‌توانید با استفاده از روغن معجزه‌گر مراکشی موهایتان را درمان کنید. انگشتانتان را در یک بخش یک اینچی از موهایتان بپیچید و پیچ ایجاد کنید. اجازه دهید موهایتان به‌طور طبیعی خشک شود. انگشتانتان را مانند یک شن کش در میان فرها و بر سطح فرها بکشید تا موها از حالت وز شدگی خارج شود. موهایتان را با استفاده از سرم درخشان کننده، براق کنید.


اگر موهایی حالت دار یا صاف دارید: اگر می‌خواهید موهایی فر داشته باشید، از دستورالعمل بالا پیروی کنید. اگر نه، می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید. از آرایشگرتان بخواهید موهایتان را به‌صورت لایه‌های بلند، خرد کند. بگوئید چه مدلی مدنظرتان است. بعد از شستن و استفاده از حالت‌دهنده، برای خشک‌کردن موهایتان نیاز به برس های گرد دارید، برای اضافه کردن حجم مو در بالا و در جهت پائین و زیر موهایتان تمرکز کنید. موهایتان را به سمت بالای یک‌چشم ببرید. در ابتدا موهایتان خشک است، شما نیاز به ژل حالت‌دهنده‌ای دارید که موها راکمی درخشان کند. بابلیس را داغ کنید. موهایتان را به پهنای انگشت کوچکتان جدا کنید و به دور بابلیس بپیچید و برای پنج ثانیه مکث کنید. پیچ را بازکنید و اجازه دهید بدون لمس کردن، در حین اینکه که شما دارید بخش بعدی مو را فر می‌کنید، خنک شود. به فرها تا وقتی‌که به‌طور کامل خنک نشده، دست نزنید. اگر شما فرها را لمس کنید، مطمئن باشید حتی کمی موها را خراب کرده‌اید. هنگامی‌که تمام قسمت‌ها فر شد، به فرها سرم درخشان کننده بزنید و آن‌ها را طبق میل خود مرتب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.