(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

رژیم غذایی سوس بیچ

رژیم اسلیمینگ ورلد

رژیم سوس بیچ رژیم مصرف غذاهای کم کربوهیدرات است که برای نخستین بار برای بیماران قلبی تجویز شد. غذاهای کربوهیدرات دار شامل : شکر و مواد شیرین ، نوشیدنی های شیرین ، نان سفید ، سیب زمینی و برنج میباشد .

در این نوع رژیم مقدار کالری حساب نمی گردد و محدودیتی در مقدار دریافت کالری وجود ندارد. در این رژیم فرد یک وعده غذا و دو میان وعده در روز میل می نماید و از یک برنامه ورزشی پیروی می کند. کسانی که می خواهند بیش از 5 کیلوگرم وزن کم کنند باید از مرحله یک شروع نمایند.
 مرحله یک این رژیم مرحله کاهش وزن سریع دو هفته ای است در این مرحله فرد پروﺗﺌﻴﻦ بدون چربی دریافت می کند مانند گوشت قرمز، ماهی و گوشت مرغ به همراه سبزیجات کربوهیدرات اندک و چربی های اشباع نشده. مصرف کم کربوهیدرات ها در مرحله دو و سه این رژیم وجود دارد که این امر باعث کاهش وزن تدریجی و ادامه دار است.

11نکات مثبت

اگر بتوانید مرحله یک این رژیم را حذف نمایید و از مرحله دو شروع کنید ، در ادامه برنامه غذایی، شما نسبت سایر رژیم های غذایی محدودیت های کمتری خواهید داشت.
پس از مرحله یک، این رژیم از قواعد تغذیه سالم پیروی می نماید به همین ترتیب در مراحل بعد این رژیم گروهای اصلی غذایی حذف نمی گردد و مصرف مقادیر مناسب میوه جات و سبزیجات دارای کربوهیدرات اندک توصیه می شود.

22نکات منفی

محدودیت های تغذیه ای شدیدی که در مرحله یک این رژیم وجود دارد ممکن است باعث ضعف فرد و نرسیدن ویتامین ها، ریزمغذی ها و فیبر به بدن او شود. در ابتدای این رژیم فرد با عوارض جانبی مانند بوی بد دهان، خشکی دهان، خستگی، سر گیجه ، بی خوابی ، حالت تهوع رو به رو می شود.

نظر BDA

دو هفته اول سخت ترین مرحله این رژیم به حساب می آید. با این رژیم فرد در هفته اول وزن زیادی از دست می دهد، تا حدود 6 کیلوگرم. و با این کاهش وزن فقط از میزان چربی ها کم نمی شود بلکه با کاهش وزن آب هم از دست میدهد و همچنین کربوهیدرات که هر دو این مواد هنگامی که تغذیه به صورت نرمال باشد، باید به بدن برسد. به محض اینکه فرد مرحله اول را پشت سر گذاشت رژیم وارد مرحله ای می شود که از اصول تغذیه سالم پیروی می نماید و مواد مغذی برای سلامت فرد لازم است به بدن او می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.