(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

۶ نکته برای شروع زندگی هیجان انگیز از همین حالا


66


زندگی پر است از خطر. اما تنها یک خطر بزرگ هست که باید به هرقیمتی ازآن دوری کنید وآن خطر “هیچ کاری نکردن” است.همه ی ما رویاهایی داریم، رویاهایی که حتی شاید زیاد بزرگ هم نباشند ولی برایمان رسیدن بهشان سخت بنظر میرسد. دلمان میخواهد در هیجان زندگی کنیم، سفر برویم، جاهای جدید کشف کنیم و آنطور که دلمان میخواهد زندگی کنیم. ولی واقعیت اینست که به این رویاها فقط فکر میکنیم و زندگی عادی مان ادامه دارد. دلتان میخواهد رویایی زندگی کنید؟ دلتان میخواهد از روزمرگی بیرون بیایید؟ پس خیالبافی را متوقف کنید و شروع به برنامه ریزی کنید. برای شروع ادامه ی مطلب را بخوانید:

۱ . انجامش بدهید!

اگر میخواهید سفر بروید، وسایلتان را جمع کنید و بروید! اگر دنبال یک کار دیگر هستید رزومه تان را به جاهای مختلف بفرستید و برای مصاحبه به جاهای مختلف بروید! اگر میخواهید یک کتاب بنویسید، شروع کنید!

آسان است؟ ممکن است باشد، ممکن است نباشد! آیا به انجام دادنش می ارزد؟ مسلما!

کارهایی که لازمست تا آماده شوید را انجام دهید. نکته اینست که کاری که میخواهید را انجام دهید، به جای اینکه در ذهنتان به آن فکر کنید و برای خودتان بهانه های مختلف بیاورید که “نمیتوانید”

۲ . وقتی بین دوراهی غرق شدن و شنا کردن قرار میگیرید، شنا کنید!

یادتان باشد با تفاوت های فرهنگی و چیزهای متفاوتی که ممکن است ببینید، نجنگید، ابتدا مشاهده کنید، یاد بگیرید و سپس در آن شنا کنید. به جای غرق شدن باید شنا کردن را یاد بگیرید.

۳ . انتظارات را از ذهنتان پاک کنید.

ممکن است در سفری به یک جنگل وحشی و تودرتو بربخورید، برای کسی که در شهر زندگی کرده است، جنگل نماد ترس است. فیلم های ترسناک پراست از صحنه های ترسناک جنگل و کسانی که دیگر از آن برنمیگردند. این یک مثال است. یادتان باشد باید ذهنتان را باز نگهدارید اگر دنبال ماجراجویی هستید. هیچوقت نمیدانید زندگی چه پیش روی شما قرار میدهد و چرا. پس داخل جنگل بروید و از زیبایی شگفت انگیزش لذت ببرید!

۴ . از اشتباه کردن نترسید!

وقتی یک زبان جدید میخواهید یاد بگیرید اگر به آن زبان صحبت نکنید و از اشتباه کردن بترسید، هرگز موفق نمیشوید. کلا هرچیزی جدید که میخواهید یاد بگیرید، تا میتوانید اشتباه کنید. دراینصورت آدم های دوروبرتان اشتباهتان را تصحیح خواهند کرد و شما یاد خواهید گرفت.

۵ . در حیرت و شگفتی زندگی کنید!

وقتی به یک جای جدید میرویم یا یک شغل جدید را شروع میکنیم، دنیایمان پر میشود از شگفتی و هیجان، همه چیز خیلی خوب و جدید است. بعد وقتی زمان میگذرد شروع به عادی شدن میکند. شگفتی و جذابیت شروع به محو شدن میکند.

حتی اگر در یک محل یا یک محیط کار به مدت طولانی بوده اید، هنوز هم چیزهای زیادی برای کشف کردن و لذت بردن وجود دارد. یک عینک شگفتی به چشمانتان بزنید و تلاش کنید دنیای همیشگی هرروزتان را یک دنیای دیگر پر از شگفتی ببینید.

از نتیجه ی این تغییر شگفت زده خواهید شد.

۶ . با کسانی که دوستشان دارید ارتباط داشته باشید.

در سفر میتوانید غرق ماجراجویی شوید و یادتان برود با کسانی که دوستشان دارید ارتباط داشته باشید، ولی خیلی خوب است که به خانواده و دوستانتان یادآوری کنید که دلتنگشان هستید. همیشه شنیدن صدای آنها از پشت تلفن و اسکایپ میتوانید حس خوبی بدهد.

ماجراجویی تمامش چیزهای خوب نیست، بسیاری سختی ها در راهتان وجود خواهند داشت ولی مهمترین چیز اینست که وقتی دنبال رویایتان میروید،درانتها همیشه عالی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.