(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

۴ راه برای اینکه بدون انجام کاری مفیدتر باشید

bart-sitting-on-homer



بعضی وقتها بهترین کار این است که هیچ کاری نکنیم. خیلی از کتاب‌های روانشناسی موفقیت می‌گویند که چه کارهایی را می‌توانید بیشتر انجام دهید تا به اهداف، آرزوها و موفقیت برسیم. اما انجام کار بیشتر سخت است. همه‌ی ما در طول روز سرمان شلوغ است و درگیر کار، خانواده و امور شخصی هستیم. حالا به ما می‌گویند که لیستی از ۶ کاری تهیه کنیم که احساس موفقیت بهمان می‌دهد؟ وقت این کارها را نداریم.


اول از همه باید حذف کنیم. برای موفقیت باید مفید مینیمالیستی باشیم. از قدیم می‌گویند که سنگ بزرگ نشانه‌ی نزدن است. نکته‌ی کلیدی یافتن کارهای ساده‌ای است که هنگامی که می‌توانید به جای انجام کارهای انرژی بر که روندتان را تخریب می‌کنند، آنها را حذف کنید.


یک لیست برای زمانی که می‌توانید هیچ کاری انجام ندهید، در این مقاله آورده‌ایم.هنگامی که عصبانی هستید هیچ کاری نکنید.


Mad-Homer-Simpson


بعضی‌ها فکر می‌کنند که عصبانیت می‌تواند احساسات را متمرکز کند، اما اینطور نیست. مانند تمرکز کردن بر کالیدوسکوپ است. مستقیم از لبه‌ی پرتگاه پایین می‌افتید. عصبانیت نقشه‌ی سقوط از آن پرتگاه است. باید صبر کنید تا عصبانیت‌تان برطرف شود و ذهنتان باز شود. زمان مانند مسکنی است که عصبانیت را درمان می‌کند. سپس می‌توانید فعالیت کنید. عصبانیت بازتاب بیرونی ترس درونی است. ترس را می‌توان برطرف کرد، اما عصبانیت جلوی آن را می‌گیرد.


هنگامی که شکاک هستید هیچ کاری نکنید.


serous-homer 


اینجا اول می‌خواستیم بنویسیم ترس. اما ترس می‌تواند تمرکز کند. اگر در یک جنگل هستید و سمت راست‌تان یک شیر و سمت چپ‌تان یک درخت سیب در سمت راست‌تان باشد، بهتر است با نهایت سرعت فرار کنید. اما اکثر مواقع دچار ترس نیستم، شکاک هستیم. آینده‌ای را تصور کنید که مغشوش و پر از نفرت، بدبختی، بی‌خانمانی و تنهایی است. به نظر ما بنشینید و آینده‌ای واقع بینانه‌تری را تصور کنید که حدود ۹۹ درصد اتفاقاتی که شرح دادیم، در آن اتفاق نمی‌افتد.


هنگامی که مضطرب هستید هیچ کاری نکنید.


homer22


چرا ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه که به سمت خانه در حال حرکت بودم، تماس گرفتند و گفتند که باید صحبت کنیم. و هنگامی که گفتم نیستم، گفتند شنبه صحبت می‌کنیم.”؟ خیلی از این حالت بدتان می‌آید؟ چه می‌خواستند بگویند؟ باید زنگ بزنیم و پرسیم؟ ایمیل بزنیم؟ هیچ کاری نیست که به قدری مهم باشد که نتوانید صبر کنید. اگر هم آنقدر مهم باشد، باید به جای شرایط به فکر خودتان و سلامتی‌تان باشید. این زمان موقعیتی است تا به خودتان بگویید: “چه کارهایی می‌توانم در زندگی‌ام انجام دهم تا این شرایط به این صورت عصبیم نکند؟ چه چیزهایی را می‌توانم انجام دهم؟” و سپس به تغییر دادن آنها سرگرم شوید.


هنگامی که خسته هستید هیچ کاری نکنید.


homer-panic


چند روز پیش داشتیم تلاش می‌کردیم که قضیه‌ای را پشت کامپیوتر حل کنیم. هم خیلی تخصصی بود و هم مرتبط به پول. از ساعت ۱ تا ۶ بعد از ظهر روی آن کار کردیم. و اصلا نمی‌توانستیم حلش کنیم. اما روز بعد که همه به شرکت بازگشتیم، همه برای حل قضیه ایده‌های جدید داشتیم و تا قبل از ظهر حل شد. خواب و بهداشت بهترین راه برای بهبود عملکرد در زندگی است. کوبیدن سر به در و دیوار راه حل مناسبی نیست.


نوشته شده توسط: مینا داودی


مطالب پیشنهادی

اثرات امواج تلفن همراه بر سلامت افراد

اقدامات اساسی در تخصیص منابع در نظام سلامت

عوارض شیرین کننده های بدون کالری چیست؟

ورزش چگونه در درمان و پیشگیری از سرطان سینه زنان کمک می کند؟

http://maktoobshop.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.