(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

اسپلینت بینی چیست؟

اسپلینت بینی یا گچ بینی در واقع یک آتل پلاستیکی است که از بینی جدید شما محافظت می کند و به استخوان و غضروف های بینی کمک می کند تا زمان ترمیم از جایشان حرکت نکنند. اسپلینت بینی پس از پایان عمل جراحی بینی روی بینی گذاشته می شود و یک هفته پس از عمل بینی برداشته می شود. در این یک هفته باید مواظب باشید اسپیلینت بینی خیس نشود. خیس شدن اسپیلینت موجب شل شدن آن می شود و ممکن است نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار دهد.

Image result for ‫اسپیلینت‬‎
اگر اسپلینت خیس شود پوست بینی دچار خارش و سوزش شده و در این یک هفته تحمل اسپلینت برایتان سخت می شود. همچنین ممکن است که اسپلینت شل شود و قبل از پایان یک هفته از روی بینی جدا شود.
Image result for ‫اسپیلینت‬‎

قبل از مراجعه برای برداشتن اسپلینت چه کنم؟

همانطور که گفته شد، خیس شدن اسپلینت باعث شل شدن آن می شود. به همین علت توصیه می شود که روز هفتم، چند ساعت قبل از مراجعه به مطب یک حمام کامل بگیرید تا اسپلینت به خوبی خیس شود. دست به اسپلینت بینی نزنید. فقط زیر دوش بروید، سرتان را شامپو بزنید و مطابق عادت معمول حمام کنید و سر و بدنتان را بشویید. این کار برای این انجام می شود که اسپلینت بینی از پوست جدا شود و برداشتن آن درد نداشته باشد.

اسپلینت بینی چه زمانی برداشته می شود؟

۷ روز بعد از انجام عمل بینی، زمان انتظار پایان می رسد. باید خودتان را آماده کنید که برای برداشتن اسپلینت بینی و کشیدن بخیه های بینی به مطب دکتر مراجعه کنید. برداشتن اسپلینت بینی و کشیدن بخیه های بینی، توسط پرسنل آموزش دیده دکتر حسنانی در مطب انجام می شود.
برداشتن اسپلینت
در این جلسه با کنجکاوی خاصی برای دیدن بینی خود لحظه شماری خواهید کرد.
برداشتن اسپلینت بینی
اسپلینت بینی، یک هفته بعد از عمل بینی در مطب توسط پرسنل آموزش دیده دکتر حسنانی برداشته می شود.

بعد از بازکردن اسپلینت و کشیدن بخیه ها به شما آینه ای داده می شود تا بینی خود را ببینید. نتیجه نهایی را تقریبا می بینید، اما توجه داشته باشید که بینی هنوز ورم دارد و از این هم زیبا تر می شود.


مطالب پیشنهادی:

راهکارهای قانونی و فرهنگی در مدیریت مصرف انرژی در سازمانها و مراکز پزشکی

اصلاح ساختار نظام جامع مدیریتی اقتصادی بیمارستان

سلامت روان کودکان در بلایا طبیعی

وظایف دولت در بهبود شاخصهای سلامتی و نابرابری های اجتماعی چیست؟

http://maktoobshop.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.