(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

آنچه که با تحریک جنسی در زنان اتفاق می افتد



تحریک جنسی در زنان

اختصاصی آبی روز: از شروع افکار جنسی در سر تا رسیدن به ارگاسم و اوج لذت جنسی چه اتفاقی در واژن یک زن رخ می دهد؟ برای دانستن این موضوع با ما همراه شوید.


زمانی که افکار جنسی به ذهن مردان راه می یابد و یا موضوعی سبب تحریک جنسی آنها می شود همه چیز روشن و هویدا است و در ظاهر اندام تناسلی آنها نمود پیدا خواهد کرد. اما درباره ی زنان چطور زمانی که یک زن تحریک جنسی می شود چه اتفاقی رخ می دهد؟ خوب است بدانید اگرچه در ظاهر به نظر کمتر آشکار می رسد اما این موضوع درباره زنان نیز صادق است زمانی که یک زن از لحاظ جنسی تحریک می شود...



بعد از آن که عاملی خاص منجر به تحریک احساسات جنسی در مغز زن می شود رگ های خونی گشاد خواهند شد و جریان مستقیم خون به سمت اندام های تحتانی بدن شدت خواهد یافت. افزایش جریان خون سبب افزایش تولید ترشحات طبیعی واژن(ترشحات طبیعی واژن از پروتئین و آمینواسیدها ساخته شده است) و اتساع اندام تناسلی(فرج) زن خواهد شد و همچنین هزاران پایانه عصبی موجود در حساس ترین نقاط واژن روشن می شوند.


بافت کلیتوریس متورم و کمی سفت می شود. و اگر کاملا یک زن تحریک شود اندازه کلیتوریس تا 3 برابر بزرگتر از مواقع عادی خواهد شد.( برگشت به حالت قبل کمی طول خواهد انجامید و طی این مدت ادرار کردن برای برخی زنان می تواند دشوار باشد)  


در عین حال بافت دهانه رحم نرم می شود و اگر این قسمت و یا یکی از اعصاب مهمی که در این حوالی قرار دارد در حین رابطه جنسی توسط آلت تناسلی همسرتان نوازش و تحریک شود، سبب فعال شدن همان مناطق لذتی در مغز می شود که در اثر عشقبازی نیز فعال می شود.


 4 نوع رسیدن به ارگاسم در زنان


در میان حدود 10 درصد از زنان انقباض عضلات کف لگن در طول ارگاسم می تواند به جریان یافتن چند قطره مایع روشن از مجاری ادراری منجر شود. نگران نباشید این مایع نه عرق است و نه ادرار بلکه انزال زن است و از قند طبیعی و اسید فسفاتاز پروستاز (یک ماده شیمیایی است که در مایع منی نیز وجود دارد) ساخته شده است. اگر این حالت را تجربه می کنید خوشحال باشید چون بی شک یک همسر جذاب و گرم به حساب می آیید.


مطالب پیشنهادی:

کنترل آلاینده ها از طریق فن اوری نانو تکنولوژی

نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی در برخی کشورهای دنیا

نقش سازمانهای بیمه گر اجتماعی و خصوصی در اقتصاد سلامت

پیامد های هدفمند کردن یارانه ها در حوزه سلامت

مشکلات موجود در سیستم واردات وصادرات

عوامل مؤثر بر قاچاق کالا

دسترسی به تمامی این مطالب در سایت

http://maktoobshop.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.