(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

۵ اشتباه متداول در هنگام استفاده از کاندوم



استفاده درست از کاندوم

اختصاصی آبی روز: هنگامی که نوبت به استفاده از کاندوم می رسد قضیه به آن سادگی نیست که فکر می‌کنید بلکه اشتباهات زیادی وجود دارند که ممکن است حتی بدون آنکه متوجه شوید انجام دهید. درواقع صرفا پوشیدن کاندوم هنگام برقراری رابطه جنسی مهم نیست بلکه استفاده صحیح از آن شرط است. برای اطمینان از اینکه به درستی از کاندوم استفاده می کنید این ۵ اشتباه متداول را همواره به یاد داشته باشید:



۱- استفاده از سایز نامناسب

سایز اکثر کاندوم ها برای تمامی مردان مناسب است اما امکان دارد پنیس (آلت تناسلی) برخی مردان بسیار کوچک تر و یا بزرگتر از آن باشد که به راحتی و امنیت خاطر با برخی از انواع کاندوم‌ها فیت شود. لازم به ذکر نیست که نباید تصورات اشتباه برخی آقابان درباره‌ی سایز واقعی آلت تناسلی‌شان سبب شود تا کاندوم نامناسب و بسیار بزرگتر از سایز پنیس خود انتخاب کنند. تنها هنگام استفاده از کاندوم مطمئن شوید که بیش از اندازه برای شما تنگ نباشد و یا به راحتی سرنخورده و از پنیس جدا شود.



۲- فضای کافی خالی در نوک آن نمی گذارید

نگذاشتن فضای خالی کافی در نوک کاندوم برای خروج مایع منی در هنگام انزال، احتمال نشئت ترشحات را افزایش می دهد که سبب می شود تا بطورکلی هدف شما برای استفاده از کاندوم از همان ابتدا در معرض ریسک قرار گیرد. تمام کاری که برای جلوگیری از ارتکاب این اشتباه لازم است انجام دهید این است که کمی فضای خالی در انتهای کاندوم باقی بگدارید و سپس به آرامی و با فشار نوک انگشت هوایی که احتمالا در نوک آن به دام افتاده است را خالی کنید.


پیشنهاد آبی روز: دانستنی های ضروری درباره کاندوم


۳- قرار دادن کاندوم در جیب

از قرار دادن بسته کاندوم در جیب شلوار به خصوص جیب عقب خودداری کنید اصطکاک و گرمای ناخواسته ای که احتمال دارد در این شرایط به کاندوم وارد شود ممکن است موجب آسیب دیدن و بی اثر شدن آن شود. به جای گذاشتن کاندوم در جیب خود آن را در زیپ کیف دستی خود یا مکانی مطمئن قرار دهید.



۴- بسیار دیر کاندوم را می پوشید

شاید تصور کنید نپوشیدن کاندوم تا قبل از انجام عمل اینترکورس (دخول واژنی) خطری ندارد اما بهتر است بدانید این تصور اشتباه شانس بارداری و یا ابتلا به بیماری های مقاربتی را افزایش می دهد. نتایج مطالعه ای که اخیرا انجام شده است نشان می دهد تنها ۵۹ درصد از افرادی که از ۲ روش (کاندوم بهمراه روش هورمونی) برای پیشگیری از بارداری استفاده می کردند، به نحو درست کاندوم را مورد استفاده قرار می دادند و بقیه آنها یا بسیار دیر و یا بسیار زود اقدام به استفاده از آن می کردند. اگر مایل هستید تا عمل پیشگیری و رابطه جنسی ایمن را به طور کامل انجام دهید باید کاندوم را از زمان شروع تا پایین رابطه جنسی بپوشید.




۵- به تاریخ انقضای آن توجه نمی‌کنید

بله درست است کاندوم دارای تاریخ انقضاست. همچنین بر این تصور نیز اشتباه است که از تاریخ انقضای کلی تمام کاندوم ها یکسان است بلکه هر مارک و نوع خاص تاریخ مصرف بخصوصی دارد. برای مثال کاندوم هایی که ویژگی های روان کنندگی خاصی دارند همانند اسپرم کشی یا ایجاد کننده حس گرما یا سرما، تاریخ انقضای کمتری نسبت به سایر انواع دارند. از این رو حتی اگر به تازگی کاندوم خود را خریده‌اید براین گمان نباشید که خطری ندارد بلکه همواره تاریخ انقضا و شرایط نگهداری آن را چک کنید.



مطالب پیشنهادی:

کنترل آلاینده ها از طریق فن اوری نانو تکنولوژی

نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی در برخی کشورهای دنیا

نقش سازمانهای بیمه گر اجتماعی و خصوصی در اقتصاد سلامت

پیامد های هدفمند کردن یارانه ها در حوزه سلامت

مشکلات موجود در سیستم واردات وصادرات

عوامل مؤثر بر قاچاق کالا

دسترسی به تمامی این مطالب در سایت

http://maktoobshop.com

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.