(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

ریزش مو و ترمیم موی ریخته شده با این روش درمان میشود..


ریزش مو بر خلاف تصور عده ای، ارثی نیست، بلکه گرسنگی پیاز مو نسبت به ویتامین های B می باشد و این گرسنگی خود باعث جمع شدن چربی در اطراف پیاز مو است. موضوع دیگری که در ریختن موی سر موثر است کندی جریان خون در زیر پوست سر است. برای تحریک جریان خون در زیر پوست سر می توان از عواملی که پوست را تحریک می کنند، استفاده نمود تا از ریزش موهای خود جلوگیری نمایید. مو، یک قاب زیبا برای صورت محسوب می‌شود، حال اگر این قاب و رنگ و رو رفته باشد، مسلما اثر مستقیمی در چهره فرد به جا می‌گذارد..با این روش شما میتواند،از ریزش موهای خود جلوگیری و ترمیم موی ریخته شده کمک بگیرید.

چاره :با طرز تهیه این روغن فوق العاده دیگر نگران ریزش موی خود نباشد

*مخلوط روغن زیتون و روغن بادام تلخ ، روغن کرچک ،
مخلوط این سه روغن یک بیمانه، 5 عدد سیر بزرگ..(یک حبه )

سیر را رنده کنید و با مخلوط روغن زیتون ،روغن بادام ،روغن کرچک،در ظرف شیشه ای نیم ساعت روی بخار اب حرارت بدهید(روی کتری )، بعد بگذارید سرد شود،در ان را بسته ،در یخچال سه روز بماند، این نسخه برای دوبار استفاده کفایت میکند..بعد از 3 روز صاف کرده ،به همراه ( این مواد باید موقع مصرف اضافه شود ) یک عدد اب پیاز متوسط و یک قاشق غذاخوری عسل و یک زرده تخم مرغ و یک عدد لیمو ترش تازه مخلوط کرده ،قبل از حمام 5 دقیقه روی پوست سر ماساز دهید،با کلاه رنگ بگذار یک ساعت بماند،سپس موهای‌تان رابا شامپو بچه بشویید،در هفته دوبار از این معجون استفاده کنید به مدت یکماه ،بعد از یکماه با تعجب خواهید دید، هم از ریزش موی شما کاشته میشود و هم موی ریخته شده،مجدد ترمیم شده.

نکته: نسخه این ماسک *مخلوط روغن زیتون و روغن بادام، روغن کرچک یک بیمانه،5 عدد سیر بزرگ..(یک حبه ) بدون اضافه کردن موارد بالا ، به تنهایی برای ریزش و رویش مجدد مو کفایت میکند . موارد اضافه ترکیب شده در این نسخه برای شوره ،شفافت و براقی، و موخوره و وزی موی سر میباشد..

نسخه این ماسک را به اشنایان توصیه کردم و نتایج فوق العاده رضایت مندی گرفتند..شما هم این ماسک را امتحان کنیدتا معجزه ان را ببینید.


دسترسی به تمامی این مطالب در سایت

http://maktoobshop.com

 

مطالب پیشنهادی:

ارتباط بین فعالیت فیزیکی و کاهش بیماریها چیست؟
چالش اصلی تامین مالی در نظام سلامت
چیست؟

ورزش های ضد استرس برای بهتر شدن وضعیت روانی و احساسی افراد کدامند؟
ورزش های مخصوص افراد مبتلا به بیماران قلبی و دیابت
کدامند؟
ورزش های مفید برای بیماران مبتلا به آلزایمر
چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.