(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

قبل از ورزش قهوه بخورید

وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


http://maktoobshop.com



آیا می‌دانستید که در همه مکمل‌های رژیمی چربی سوز کافئین وجود دارد؟ یک دلیل خوب برای آن وجود دارد، این که کافئین یکی از معدود مواد طبیعی است که به سوختن چربی در بدن کمک می‌کند. مصرف قهوه قبل از ورزش می تواند باعث شود سلول های چربی به عنوان منبع انرژی به جای گلیکوژن استفاده شود. همچنین کافئین موجود در قهوه سوخت و ساز بدن را بالا خواهد برد که این خود باعث می شود شما در طول روز کالری بیشتری بسوزانید.

مصرف کافئین قبل از ورزش موجب افزایش عملکرد ورزشی می شود. نوشیدن یک فنجان قهوه نیم ساعت تا یک ساعت قبل از شروع تمرینات ورزشی مقاومت بدن شما را بالا برده و درافزایش سرعت شما حین دویدن یا افزایش قدرت درحین دوچرخه‌سواری نسبت به حالت عادی کمک قابل توجهی می‌کند. در ضمن کافئین علاوه بر این که در طی زمان تمرین سرعت و قدرت بیشتری به شما می‌دهد، در رسیدن به حالت آرامش ،عدم انقباض ماهیچه ها و درد عضلانی بعد از تمرین نیز کاملا موثر و مفید خواهد بود.

همواره قهوه را در حالت طبیعی آن و بدون افزودن خامه و شکر آماده و سرو کنید که این روش بهترین وسالم‌ترین روش ممکن است . دقت کنید تنها 1 تا 3 فنجان قهوه در طول روز برای بهرمندی از تاثیرات سودبخش قهوه کفایت می کند. 


مطالب پیشنهادی
چه ورزش هایی سلامت کودکان را تامین می کند؟
ورزش چگونه در درمان و پیشگیری از سرطان سینه زنان کمک می کند؟

چگونه عملکرد فیزیولوژیکی و روانی میانسالان افزایش می یابد؟



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.