(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

متنی زیبا و قابل تامل از تهمینه میلانی...

وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


http://maktoobshop.com

مامان که شدم به پسرم خیلی محبت می کنم اونقدری که بزرگ شد با عشقش مثل یه پرنسس رفتار کنه تا جفتش بفهمه که پسرم تو دستای یه ملکه بزرگ شده!!
روزا دستاشو میگیرم و چنان با محبت بغلش میکنم که بغل کردن عاشقونه رو با تموم وجودش یاد بگیره!!
بهش یاد میدم که همه ی آدما خصوصا همسرشون تشنه محبتند و پنهون کردن عشق و علاقه زندگیشو سرد میکنه!!
بهش یاد میدم که خانما آقا بالا سر و سایه ی سر نمیخوان ، عشق و دوست و همراه صمیمی میخوان!!
بهش یاد میدم که هیچ وقت دل عشقش رو نشکونه چون دیگه نمیتونه ترمیمش کنه!!
بهش یاد میدم اونقدر عاشقونه به عشقش نگاه کنه که انگار قحطی آدمه!!
به پسرم یاد میدم که عشقشو عاشقونه بغل کنه نه از روی عادت و هوس!!
براش کادوهای کوچک با معنی میخرم تا کادو دادن به آدمهایی که دوسشون داره بشه فرهنگش!!
بهش اونقدر حرفای محبت آمیز میزنم که کلام پر مهر بشه ورد کلامش!!
همه اینکارا رو میکنم تا پسرم همونی بشه که همیشه از جفت ایده آل تو ذهنم بوده و هست. این طوری هم خودش لذت میبره و هم جفتش!!
من به خاطر اینکه یه مرد با محبت دیگه به این دنیا اضاقه بشه حتما تلاش میکنم...

مطالب پیشنهادی
ورزش های مفید برای بیماران مبتلا به آلزایمر
ورزش و بیماری های قلبی و استخوانی
چطور میزان فعالیت فیزیکی خود را ارتقاء دهیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.