(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

خندیدن استرس را از بین میبرد.

وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


http://maktoobshop.com




انسان موجود عجیبی است! بسیاری از ما از اینکه خودمان را زخمی کنیم لذت می بریم!چطور؟ ساده است. همگی ما میدانیم که خندیدن استرس را از بین می برد و همچنین می دانیم که هیچ کاری ساده تر از خندیدن نیست اما باز هم ترجیح می دهیم که استرس تولید کنیم، با اینکه می دانیم برایمان مضر است. ذهن و بدن انسان به خوبی باهم ارتباط دارند. ذهن میتواند بدن را بیمار یا قوی کند. ذهن میتواند خنده یا استرس تولید کند. شروع به سوت زدن کنید با این کار خودتان را خوشحال می کنید. ذهنتان را وادار کنید به نگرانی های شما بخندد. با این کار استرس شما از بین می رود.


خندیدن بزرگترین داروی تقویتی طبیعت است. یک خنده خوب، باعث تغییر و تحولاتی در کبد می شود. این تغییرات سریعا باعث احساسی بهتر در همه امور می شود. چطور می توان خندید؟ کتابهای فکاهی بخوانید، با افراد بامزه و سرگرم کننده رفت و امد کنید. فیلم های کمدی ببینید. لطیفه های خوب گوش کنید. از شرکت در جمع زنان و مردانی که نمی خندند یا نمی توانند بخندند اجتناب کنید. عصا قورت داده نباشید حتی ژست این افراد را هم نگیرید. خندیدن خیلی تاثیر گذار است عقل سلیم انسان را به خندیدن سوق می دهد اما چرا 86 درصد مردم این راه های ساده را برای خندیدن و کاهش استرس خودشان امتحان نمی کنند؟


در مذهب هم به تفریح و خنده اشاره شده است. در میان همه مذاهب دنیا به این نکته اشاره شده که انسان باید از مواهب خوب زندگی لذت ببرد. کسی که بتواند بی چون و چرا بخندد کسی که همه چیز دنیا را بی ارزش ببیند از جهل رهایی میابد.

خندیدن انسان را قوی می کند. حتی دانش پزشکی نیز می گوید که خندیدن یکی از اثر بخش ترین داروهاست.

جدی بودن یک بیماری است، خندیدن، تفریح و سرگرمی کاری معنوی است.

مطالب پیشنهادی


بررسی اثرات کافئین بر بدن
عوارض شیرین کنندههای بدون کالری
فست فود زیر ذره بین کارشناسان حوزه سلامت
ویژگی های ظروف آشپزی و اثر آن در پخت غذا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.