(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

مریخی ها و ونوسی ها در اتاق خواب ( قسمت اول)



وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


http://maktoobshop.com


زنان همچون ماه می‌مانند و مردان همچون خورشید .

                                                                                                   


زنان از این نظر به ماه شبیه‌اند که دائماً یا در حال جلا یافتن‌اند و یا رنگ می‌بازند. گاهی که زن توجه‌ای به مهر و محبت همسر ندارد، نه تنها رسیدن به ارگاسم برایش میسر نیست،بلکه حتی ممکن است آن را نخواهد. به آقایان توصیه می‌کنم این تفاوت زن با مرد را به درستی درک کنند. 



زن در سیکل جنسی‌اش زمان‌هایی است که واقعاً ارگاسم می‌خواهد و بدنش رسیده و آماده‌ی آن


است؛ در حالی که در سایر اوقات ترجیح می‌دهد بیارامد و تعطیل باشد. البته او در هنگامی که به ارگاسم اهمیتی نمی‌دهد، همچنان می‌تواند سک* داشته باشد و حتی برانگیخته شود.


در طی سیکلش، گاهی به مرحله‌ی ماه تمام می‌رسد و گاه در ماه نیمه و یا ماه نو به سر می‌برد؛ و خواهش جنسی‌اش به طور پیش‌بینی ناپذیر بین این مراحل و مراحل بینابین نوسان می‌کند. مطمئن باشید هیچ راهی نیست که مرد دربیابد همسرش حین معاشقه در کدام مرحله قرار خواهد گرفت. برای زن زمان چرخش بین ماه‌های تمام متفاوت است.


مردان به طور طبیعی از دگرگونی حالات زنان سر در نمی‌آورند، زیرا خود به ماه شباهت ندارند. آنان شبیه خورشیدند که هر بامداد با لبخندی درخشان طلوع می‌کند. مرد آنگاه که تحریک می‌شود، در جست‌وجوی رهایی بر می‌آید. 


بدنش ارگاسم را می‌خواهد و عموماً برای رسیدن به آن با مانعی مواجه نیست. اگر تحریک پیش آید و به رهایی نرسد،احساس نارضایتی خواهد کرد و چه بسا دچار ناراحتی جسمانی نیز بشود. 


بنابراین، برایش بسیار به دور ازذهن است که زن در هر تجربه‌ی سک*ی‌شان نخواهد و یا نیاز نداشته باشد که رهایی یابد. اما، زن این گونه است. وقت‌هایی است که حتی ازعشق‌بازی لذت هم می‌برد ولی ارگاسم را نمی‌خواهد. در اینمواقع، ‌مشکل این است که مرد به اشتباه فکر می‌کند اشکالی وجود دارد.



مردان موفقیتشان در سک*


را چگونه ارزیابی می‌کنند؟


این تمایل در مردان هست که سک*ی را موفق می‌دانند که به ارگاسم زن بینجامد. اگر ارگاسمی در کار نباشد، زن گاه مجبورمی‌شود ساعت‌ها اخم و تخم مرد را تحمل کند. از این رو، زن خود را تحت فشار می‌بیند که نمایش سک* دهد و هرچند تمایلی ندارد، برای رضایت مرد، تظاهر به لذت بردن از آن کند.


چنین فشاری خوشایندی سک* را برای زن کم می‌کند و مانع ازآن می‌شود که او جزر و مد و جریان طبیعی میل جنسی‌اش را تجربه کند. آری، اگر مجبور باشد که در هر بار به اندازه‌ی مرد خود را سر کیف نشان دهد، دیگر فرصتی برایش پیش نمی‌آید که بیاساید و اجازه دهد تا سک* او را با خود به سمت تجارب جدید پیش ببرد.



یک بار که زن دید ناگزیری و بایدی در کار است که تظاهر به ارگاسم کند، شاید همین مانعی شود تا دیگر ارگاسم واقعی نداشته باشد. شایع است که بسیاری از «الهه های بزرگ سک*» در زندگی واقعی‌شان به هیچ‌وجه ارگاسم‌دار نیستند.


فشار برای ارگاسم داشتن در هر بار تجربه‌ی جنسی، زن را ازآن باز می‌دارد که وقتی بدنش واقعاً آماده‌ی ارگاسم است، بتواندارگاسم داشته باشد. این از ویژگی‌های سک* عالی است که زن


خود را ناگزیر نمی‌بیند که به هر نحوی شده وانمود به داشتن ارگاسم کند. راه برای رسیدن به این منظور یگانه است: ‌مرد وزن با عمیقاً شناختن تفاوت‌های جنسی بینشان هم‌دیگر را برای رسیدن به تجارب متنوع آزاد می‌گذارند.


زندگی سرشار از سک* عالی دارای لحظات خاطره‌انگیزی است- لحظاتی که هرگز فراموش نمی‌شوند. به علاوه، در آن مواقعی است که هر چند این غنا را ندارند، ولی خوب و دوست داشتنی‌اند. در چنین اوقاتی، هر دو طرف به تمناهای خویش می‌رسند. زن لذت می‌برد و مرد بی‌توجه به این که زن ارگاسم را نشان می‌دهد یا نه، ارگاسم خود را تجربه می‌کند و مهر و محبت جسمانیی که وجودش می‌طلبد به دست می‌آورد.




سک* خاطره‌انگیز

دکتر جان گری

شب هنگام بود و برای خواب لباس‌هایم را کنار تخت عوض می‌کردم که نگاهم به همسرم افتاد. او نیز لباس خواب به تن می‌کرد. ناگهان به فکر افتادم که آیا می‌توانیم سک* داشته باشیم. پرسیدم: «آیا امروز صبح سک* داشتیم؟»


همسرم خندید و گفت: «بله، و واقعاً خاطره‌انگیز بود! این طور نیست؟» پاسخش مرا نیز خنداند. هر دو از لذت آن تجربه‌ی دلنشین شادمان بودیم.


صحبت ما به بهترین شکلی تفاوت سک* همیشگی و سک* خاطره‌انگیز را برایم نشان داد. یک سال زندگی مشترکمان توام با  سک* عالی بود. در تجاربمان همواره یا سکس همیشگی و یا سکس عالی را داشتیم و از این رو، پاسخ همسرم بسیار روشنایی بخش بود.


ما معمولاً به سک* عادی می‌پردازیم. حتی اگر فوت و فن سک* خاطره‌انگیز را بلد باشیم، باز هم به آسانی استفاده از آن را فراموش می‌کنیم. به خصوص مردان، از این بابت فراموشکاران بزرگی به حساب می‌آیند.



نه، دچار سوء تفاهم نشوید، اصلاً قصد بی‌توجهی ندارند. آنچه رخ می‌دهد، فراموش کردن چیزی است که برای زن مهم می‌باشد. مردان طبیعتشان حرکت به سمت کاراتر بودن است. وقتی با بیست دقیقه نوازش نتیجه گرفته می‌شود، نیمه‌ خودآگاه  وسوسه می‌شوند که: «ببینم ده دقیقه هم کار خودش را می‌کند یا نه؟» تمایل مرد برای رسیدن به مقصد، او را از نیاز زن به زمان بیشتر غافل می‌کند.



چرا مردان فراموش می‌کنند؟

«سک* عالی داشته باشید» ترجمه نکنید که باید هر بار آتش‌بازی به راه انداخت. آنچه سکس عالی می‌خواهد آگاهی پایدار از نیازهای متفاوت همسرتان است. ایده‌آل هم این است که در هر بار هر دو احساس کنید در حال به دست آوردن آن چیزی هستید که به آن نیاز دارید. معمولاً نیازهای سک*ی زن برای کامیابی فراموش می‌شوند.


مرد تجارب اولیه را بسیار آهسته جلو می‌برد. در آن برهه، مطمئن نیست که زن چه دوست دارد و اطمینانی هم ندارد که زن اصلاً تماس جنسی‌شان را می‌خواهد یا نه؛ اما هنگامی که مدتی به سک* می‌پردازند، مرد کار را سر راست کرده و به تمناهای دل خود مشغول می‌شود. او متوجه نیست که رفتار دودلانه و آهسته‌اش بوده که زن را بسیار تحریک می‌کرده است. گرایش مرد به شتاب گرفتن آن قدر نیرومند است که وقتی درباره‌ی ویژگی‌های متفاوت زن مطالعه هم کرده باشد، باز ممکن است در اوج شهوت به آسانی فراموششان کند.



زن احساس می‌کد که مرد دیگر اهمیتی به او نمی‌دهد؛ اما حقیقت چیزی جز این است. مرد در حالی که عمیقاً به همسرش اهمیت می‌دهد، شاید فراموش کند و حتی نداند که فراموش کرده است. تجربه‌ی حیرت‌آوری را در سال اول ازدواجمان به خاطر می‌آوردم. بعد از ظهر بود و پس از سخنرانیم راجع به سک* همراه بونی به سمت خانه می‌راندم. نظرش را درباره‌ی سخنرانی پرسیدم.


گفت:‌ «خیلی قشنگ از سک* حرف می‌زنی و مسائل را شرح می‌دهی. شنیدنشان را دوست دارم. به همین خاطر هم در سخنرانی‌هایت شرکت می‌کنم.»


با اعتماد به نفس و این خیال که پاسخ مثبت را خواهم گرفت،گفتم: «آیا آن طور که سک* عالی را شرح می‌دهم، به آن عمل هم می‌کنم؟»



کمی درنگ کرد و سپس جواب داد: «خوب، قبلاً بیشتر به آن عمل می‌کردی.»


پرسیدم: «یعنی الان آن گونه نیست؟!»


لبخندی زد و گفت: «فکر می‌کنم تازگی‌ها خیلی عجله داری.»


با شرمندگی گفتم: «خوب، امشب وقت زیادی داریم.»


او با نگاه دل‌نشینی مرا آسوده کرد و گفت: «اوه! به نظر عالی است.»


در لحنش انتقاد و یا سرزنش نبود، بلکه بیان نیازی عاشقانه بود. این کمکم کرد تا درست بفهمم و حالت دفاعی نگیرم. 


خوب، برای من هم که مرتباً مشغول آموزش سک* عالی بودم، جالب است که فراموشکاری پیش آمد. من اصول اولیه‌ی صرف وقت برای زن را، خود از یاد بردم و همسرم را در فقدان آنچه نیاز داشت باقی گذاشتم.


مرد هر چقدر هم آزموده باشد، زمان‌هایی است که ناخواسته سریع می‌شود. بنابراین، زن می‌تواند با گفتن جملات خوشایندی


 چون جملات زیر، او را متوجه کند:

- اوه! این طوری خیلی خوب است. بیا آهسته جلو برویم.


- عزیزم، چه خوب است که وقت زیادی داریم.


- آه! امشب می‌خواهم که طولانی باشد.




چه چیزی سک* را خاطره‌انگیز می‌کند؟

دکتر جان گری



در سمینار‌های اولیه‌ام، وقتی مردان و زنان تجاربشان را از سک* خاطره‌انگیز شرح می‌داند، متوجه‌ی مضمون مشترکی در تمام آن‌ها شدم. مرد از آنچه کرده و پاسخی که زن داده حرف می‌زند و باسرخوشی شرح می‌دهد چگونه زن را به سطح بالاتری از شور سک* رسانده است. زن، برعکس، از آنچه خود کرده بود نمی‌گفت، بلکه از احساساتشان و آنچه مرد کرده بود حرف می‌زد. برایش کارهایی که طی سک*شان انجام می‌شد، ازنتیجه‌ی آن مهم‌تر بود. او با غرور می‌گفت که مرد به چه کارهایی دست زده تا او را به کامیابی برساند. تفاوتی این چنین بسیار تأمل‌آور است.



مرد سک* رضایت‌بخش و خاطره‌انگیز را در پرتو کامیابی زن می‌بیند. برای مرد ارضا شدن زن یعنی به رضایتی بیش از پیش رسیدن.


و زن نیز خاطره‌انگیزی و رضایت‌بخشی سک* را در کامیابی خود می‌بیند، البته او بی‌هیچ تردیدی خواهان کامیابی مرد نیزهست؛ ولی ارضاء مرد علت اساسی لذت او نیست و به او تحریک مورد نیاز برای رسیدن به ارگاسم را نمی‌دهد.


زن معمولاً نمی‌گوید: «سک* واقعاً عالیی بود، چون همسرم به ارگاسمی عالی رسید.» برای زن، سک*ی عالی است که در آن مرد موفق به کامیابی او شود. آری، مرد و زن سک*ی را خاطره‌انگیز می‌دانند که همراه با کامیابی زن باشد. هرگز نشنیدم مردی شکایت کند که: «من لذتی نبردم، ولی به همسرم خیلی خوش گذشت. او به تنها چیزی که اهمیت می‌داد لذت بردن خودش بود و بس. به روش خود با من عشق‌بازی کرد و رفت.»


وقتی لذت زن، لذت مرد می‌شود

هرچه صمیمیت عاطفی مرد و زن بیشتر شود، لذت مرد به لذت زن وابستگی بیشتری پیدا می‌کند. جسم‌هایشان هم را لمس می‌کنند و عواطفشان نیز بر هم می‌نشینند؛ پس مرد کامیابی زن را مانند کامیابی خود تجربه می‌کند. زن، اگر اوقات عالیی گذرانده باشد، مرد را پر از اعتماد به نفس می‌کند و این برای مرد بسیار برانگیزاننده است. کامیابی  و لذت زن تضمین کننده‌ی کامیابی اوست. 


عاشقانه توجه می‌کند و ارزش سک* به ارگاسم داشتن زن وابسته می‌شود. قبلاً نیز گفتم به ارگاسم رسیدن زن مبنایی برای کامیابی مرد است. اگر زن حداکثر لذت را تجربه نکند، مرد به اشتباه آن را دلیل کامیاب نشدن او به حساب می‌آورد و احساسش کم می‌شود. این مشکل آنگاه از میان می‌رود که مرد بفهمد همسرش می‌تواند کامیاب شود، بدون آن که لازم باشد در هر بار به ارگاسم برسد.


لحظه‌ی گشایش با آگاه شدن مرد فرا می‌رسد: زن می‌تواند بدون ارگاسم نیز از سک* لذت ببرد. شادی افزایش می‌یابد و هر دو به آرامش می‌رسند. مرد از سنجیدن سک* با ارگاسم زن باز می‌ایستد و زن نیز از احساس فشار برای همیشه ارگاسم داشتن رها می‌شود. مرد، با فراغتی خیال‌انگیز، سنجه‌اش را خرسندی زن قرار می‌دهد؛ و زن مجال می‌یابد تا بی‌هیچ فشاری بیاساید و از سک* لذت ببرد.



به هر جهت، آقایان، به خاطر داشته باشید حالات زن شبیه ماه است. همسرتان در بعضی مواقع رضایت و کامیابی‌اش نیازمند ارگاسم نیست. خانم‌هایی که با آن‌ها مشاوره کرده‌ام این حقیقت


را به صورت‌های مختلف بیان کرده‌اند:


- همیشه که ارگاسم لازم نیست. اگر آن را نداشته باشم، اشکالی وجود ندارد؛ فقط ارگاسم ندارم.


- بعضی وقت‌ها تنها چیزی که می‌خواهم بودن در آغوش همسرم است. اگر او ارگاسم داشته باشد، خوشحال می‌شوم؛ ولی برای خودم ارگاسم را نمی‌خواهم. گویی در وجودم نیست. در حالات دیگر، آن را در درونم دارم و واقعاً می‌خواهم به آن برسم.



- گاهی ارگاسم را با تمام وجود می‌خواهم؛ ولی در مواقع دیگر، چیزی که بیش از همه دوست دارم در آغوش گرفته شدن و نوازش است.



اگر مرد از شباهت زن به ماه آگاه نباشد، نه تنها مایه‌ی ناکامی خود می‌شود، بلکه زن را نیز تحت فشار قرار می‌دهد.


چرا زنان حیرت‌زده می‌شوند؟

دکتر جان گری

در اجتماعات، وقتی می‌گویم مردان خواهان کامیابی زن هستند،اکثر زنان حیرت زده می‌شوند. واکنش آنان حاوی این مضمون است: «اگر او به کامیابی و رضایت من اهمیت می‌دهد، پس چرا


 در برآوردن شهوت خود این قدر عجله می‌کند؟!» زنان نمی‌دانند! بله، با شناخت تفاوت‌های مرد و  زن است که پاسخ ساده‌ای برای این دو گانگی به دست می‌آید. 


مرد از ته دل کامیابی زن را می‌خواهد، ولی این مشکل را دارد که فکر می‌کند آن چیزی که برای خودش لذت‌بخش است برای زن نیز لذت‌بخش خواهد بود. او، چون از لذت بردن زن کامیاب می‌شد، می‌پندارد زن نیز از لذت بردن او به کامیابی می‌رسد. مرد، به طور غریزی، متوجه نیست زن به زمان بیشتری نیاز دارد و به علاوه آن چیزهایی که برای داشتن سک*‌عالی می‌خواهد بسیار متفاوت‌اند.



همچنان که توجه داشتید بارها گفتم کامیابی زن خیلی پیچیده‌تر و دیریاب‌تر از مرد است. زن مرد را با تماس‌های ماهرانه، وقت ‌ زیاد و طرز برخورد پرمحبت و مهربانانه می‌خواهد. این در حالی است که مرد به هنگام تحریک، که سریع بر او تأثیر می‌گذارد، غالباً به ارگاسم می‌رسد. مشکلش این است که خیلی زود ارگاسم را تجربه می‌کند؛ و از این بابت، از نظر او زن خیلی طولش می‌دهد. زن، اما برعکس، مرد را عجول می‌بیند.


به هر حال، هر زمان که مرد شروع به درک کرد چگونه تجربه‌ی جنسی را برای برآوردن نیازهای زن طولانی‌تر کند، مشکل فوق به راحتی حل می‌شود. یک دفعه که زن به کامیابیبرسد، حاضر است در مواقعی که مرد تمایل به طول دادن ندارد، همکاری بیشتری نشان دهد.


هنگامی که تفاوت‌ها شناخته می‌شود، حقیقت باشکوهی که نمودار می‌شود هم‌خوانی بالای مردان و زنان با هم است. تعجب نکنید! زن که به مرحله‌ی ماه کامل می‌رسد، یعنی خواهان ارگاسم است، فرصت بی‌نظیری به مرد می‌دهد تا با رساندن او به سطوح بالای کامیابی، بسیار شاد و مسرور شود؛ و در اوقاتی که زن به ماه نیمه یا کمتر از آن مانند است و خواهشش با تماس یافتن برآورده می‌شود، مرد امکان می‌یابد آزادانه از سک* لذت ببرد. در این حالت، مرد نیازی به بازداشتن خود ندارد و می‌تواند هماهنگ با ساختار بیولوژیکی‌اش در عرض چند دقیقه ارگاسم داشته باشد.


در هنگامه‌ی ماه تمام، زنتان را به آغوش بگیرید و وقت را به آن میزان که نیاز دارد در اختیارش بگذارید. سپس، زمانی که آماده‌ی ارگاسم نیست، خود آزاد باشید و آنگونه رفتار کنید که دوست دارید. در این حالت، شما شبیه دونده‌ای هستید که به سمت مقصد می‌دود؛ ولی در حالت نخست، بیشتر به دونده‌ی پراستقامتی شباهت دارید که هر آن قدر لازم است طول می‌دهد تا آخر شود.


وقتی که زن ارگاسم نمی‌خواهد

گاهی زن سک* را شروع می‌کند و نمی‌داند آمادگی ارگاسم را دارد یا نه. در وضعیتی است که نمی‌فهمد در مرحله‌ی ماه کامل به سر می‌برد یا در ماه نیمه است. حال، دچار احساسات عاشقانه هم می‌شود. می‌خواهد سک* را تماماً داشته باشد؛ ولی  با جلو رفتن می‌بیند کار نمی‌شود؛ یعنی بدنش ارگاسم را نمی‌خواهد.


مرد برای رساندن زن به ارگاسم وقت می‌‌گذارد و تلاش زیادی می‌کند. زن نیز می‌کوشد آن را داشته باشد؛ ولی بدن او آمادگی‌اش را ندارد. این امر می‌تواند هر دو را مستأصل کند.


مرد حس می‌کند اشکالی وجود دارد. زن نیز ممکن است یااحساس کند اشکالی هست یا خود را ملامت کند. وقتی مراحل ماه را تشخیص ندهد، ناخواسته به این فکر می‌افتد که عیبی پیدا  کرده. 


به علاوه، در شرایط بدِ پیش آمده، ممکن است برای پاسخ به مرد ارگاسم غیرواقعی را از خود نشان دهد. هر دو از این بابت به اعتماد به نفسشان لطمه وارد می‌شود و خاطره‌ی ناراحت کننده‌ای برایشان باقی می‌ماند که چه بسا بر میل جنسی‌شان تأثیر منفی ب‌گذارد.


نکته‌ی نوید بخش این است که چنین سرخوردگی‌هایی- هرچند کهنه- در اثر آگاهی زوج از سیکل جنسی زن بر طرف می‌شوند. بارها و بارها زنان برایم گفته‌اند که فقط با شنیدن شباهتشان با ماه از فشار روحی برای ارگاسم داشتن رها شده‌اند. حتی زنی که در برقراری ارتباط جنسی مشکل دارد، وقتی از این جهت خود را راحت ببیند، اعتماد به نفسش زیاد شده و چون مجبور به پاسخ دادن نیست، به سمت رفتار طبیعی‌تر سوق می‌یابد.


درهنگام ماه کامل نبودن، اگر زن تلاش بیهوده برای ارگاسم نداشته باشد، زمان دیگری فرصت آن را به دست می‌آورد که ارگاسم را تجربه کند.


مشغول معاشقه هستید که در می‌یابید ارگاسمی در کار نخواهد بود.


بهترین کار مطمئناً ادامه‌ی تلاشتان نیست. به مرد خود بگویید: «بیا سک* سریع داشته باشیم.» جمله‌ی کوتاه شما دنیایی از تفاوت ایجاد می‌کند. برای مرد توجه را از ارگاسم دادن به زن برگرداندن و به ارگاسم خود پرداختن عملی ساده و خوشایند است.


بله، ارگاسم زن برای مرد مهم است. اگر زن به آن نرسد، مرد می‌اندیشد که باعث ناکامی همسرش است. اما، وقتی زن می‌گوید: «بیا سریع باشیم»، بخش عاطفی مرد می‌آساید و قلاب را رها می‌کند. 


حال، نه برای او و نه همسرش تقصیری در کار نیست؛ فقط زمان آن نبوده. پس، مرد با به آغوش گرفتن‌های عاشقانه، زن را کامیاب می‌سازد؛ و در عین حال، خود ارگاسم را تجربه می‌کند.



اگر مرد شما وقت زیادی می‌گذارد تا سک* شیرینی را نصیبتان کند پاداشش این است که گاهی زمان زیادی از او نخواهید.


فصل بعد را به لذت سک* سریع برای مردان اختصاص داده‌ایم 


سک*ی همراه با اطمینان‌دهی به زن که آنچه نیاز دارد به دست خواهد آورد.



مطالب پیشنهادی


ورزش چگونه در درمان و پیشگیری از سرطان سینه زنان کمک می کند؟

چگونه عملکرد فیزیولوژیکی و روانی میانسالان افزایش می یابد؟
تکنیک های توان بخشی ورزشی در بیماران مبتلا به آسم

تمرینات ورزشی در دوران حاملگی و قبل از زایمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.