(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

چطور زن به ارگاسم می رسد؟


وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


http://maktoobshop.com


این سوال برای آقایان و زنان همیشه مطرح بوده که آیا زنان هم انزال داشته و مایعی از خود دفع می کنند؟ زنان بهنگام ارگاسم، مایعی از غدد بارتولن ( در داخل واژن ) خود دفع می نمایند .نظر غالب براین است که تحریک نقطه جی می تواند به دفع مایع بهنگام ارگاسم منجر شود. البته برخی از زنان حتی با رابطه جنسی دهانی و یا تحریک دست هم می توانند چنین مایعی دفع کنند. مقدار مایع دفع شده کاملا متغییر است. این مایع بهنگام خروج گرم، چسبنده و کمی تیره رنگ است .

در عوام فکر می کردند که این ماده از پیش آبراه ترشح می شود، اما این مسئله اصلا صحت ندارد و این ماده صرفا از واژن ترشح شده و جنبه پزشکی دارد . (برای لیز کردن مجرا و ورود راحت اسپرم به داخل رحم می باشد).

برای این منظور اصول زیر را باید مد نظر قرارداد:

اصل اول:

در ابتدا خیلی مهم است که رابطه جنسی شما در محیطی آرام و بدون استرس صورت گیرد. بعلاوه باید ارتباط شما صمیمانه و راحت باشد. اهمیت این موضوع از آن جهت است که موقع ارگاسم، زنان احساسی مشابه دفع ادرار دارند، بنابراین شما با اطمینان بخشیدن به او از اینکه هیچ اتفاق بدی نمی افتد و مانع شدن از ایجاد اضطراب در او بخاطر این احساس میتوانید شانس ارگاسم را در شریک جنسیتان بالاتر ببرید.

اصل دوم:

با استفاده از نوک انگشتتان در داخل واژن به فاصله یک بند انگشت قسمت اسفنجی را پیدا کنید . می توانید انگشت دیگر خود را هم وارد واژن کرده و این نقطه را به سمت بالا مالش دهید. فشار کمی به آن وارد کنید . همین موقع ممکن است به او احساس دفع ادرار دست دهد. این حالت دقیقا برابر با ارگاسم است.

اصل سوم:

همزمان با تحریک نقطه جی ( نقطه ای که در بالا ذکر شد ) از داخل واژن، با انگشت دیگرخود کلیتوریس را هم تحریک کنید . از او بخواهید تا ماهیچه های لگنی خود را منقبض کند. با دست شکم او را نوازش کنید.

با تمرین این روش میتوانید لذت زیادی از سکس خود ببرید و ارگاسم را برای او لذتبخش تر کنید.


مطالب پیشنهادی

ژن درمانی از درمان بیماری ها تا بهسازی نژادی و استفاده بعنوان یک سلاح

نقش نانو تکنولوژی در پزشکی وسلامت عمومی

دیابت از شناخت علائم تا درمان و راههای پیشگیری

حقایقی در باره ایدز و لزوم آموش جنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.