(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

رابطه جنسی مقعدی هرگــــــــز


آمیزش جنسی مقعدی یا سکس مقعدی که بانگلیس آن Anal sex است ، نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسیاستفاده می‌شود.

به این طریق که مرد آلت جنسی اش را به مقعد خانمش یعنی محل مدفوع او داخل نموده و از آن طریق خودش را ارضاء می کند.
بقیه در ادامه.......

خانم های محترم شوهر تان بنا بر هر دلیلی بخواهد با شما آمیزش جنسی مقعدی انجام دهدحتی برای یک بار هم این اجازه را به آنها ندهید. جون با این یک بار به شما اسیب می رساند و به این عمل شنیع اعتیاد پیدا می کنید که عاقبت بدی در انتظار شما خواهد بود.
برخی عوارض آمیزش از پشت(مقعد) با زن عبارتند از:
1. مهمترین عارضه ای که آمیزش از طریق مقعد برای زن دارد این است که چون لذت حقیقی جنسی برای زن از طریق آمیزش از فرج و مجرای تناسلی حاصل می­شود نه از طریق مقعد، بنابراین زن دچار سردمزاجی و بی میلی جنسی شده و در آینده نزدیک خود را موجودی می­یابد که وسیله دفع شهوت شوهرش شده و خودش نباید از این غریزه خدادادی لذتی ببرد.
2. از آنجا که ساختمان مقعد طوری است که ظرفیت پذیرش آلت مرد را ندارد (بر خلاف واژن یا فرج که خاصیت ارتجاعی و لغزنده دارد) و هر لحظه امکان آسیب دیدگی ماهیچه حلقوی (اسفنگتر) دهانه مقعد و حتی پارگی آن وجود دارد. در نتیجه زن گرفتار درجاتی از بی­اختیاری مدفوع شده و نیازمند جراحی و عوارض بعدی می­شود. چون مرد در حال لذت جنسی فقط به فکر دفع شهوت خود است و حرکات بدون کنترل او هر لـحـظه می­تواند به زن آسیب فیزیکی وارد کند.
3. مقعد محل ذخیره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوی میکروبهای زیادی است. در اثر مالش و دخول آلت این میکروبها می­توانند وارد دستگاه تناسلی مرد شده، خود او را به عفونتهای خاصی مبتلا سازند. در حالی که مقاربت از راه واژن یا فرج چنین عوارضی به همراه ندارد.
4. مخاط مقعد بسیار ظریف و نازک اسیت و احتمال پارگی و انتقال ویروس ایدز از طریق آن به داخل خون زیاد است و حتی یکی از علل شیوع ایدز در غرب از طریق جنسی، لواط و مقاربت از طریق مقعد است.
5. از آنجا که دهانه مقعد دارای ماهیچه­ای حلقوی است، مانند یک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج منی مانند یک سد عمل می­کند. و در اثر این عمل احتمال پس زدن منی به عقب و فشار به کیسه­های منی و غده پروستات و عوارض ناشی از آن خیلی زیاد است.
6. و نـکتـه آخـر اینکه از جمله عوارض مقاربت از راه مقعد ابتلای مرد به زودانزالی در آینده است در نتیجه نمی­تواند آنگونه که باید از همبستری با همسرش لذت ببرد و بنابراین دچار سردمزاجی شده و مشکلات روحی پیدا خواهد کرد.
از نظر پزشکی هیچ پزشکی چنین رابطه ای را توصیه نمی کند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه ارائه نگردیده ، بر عکس این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده. پزشکان گفته اند : دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکتر((sphincter که یکی از آنها داخلی و غیر ارادیست و دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن می باشد و یکی دیگر از این اسفنکتر ها خارجیست که این یکی ارادیست وقتی که غذا بلعیده می شود ، از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود . در محل ورود و خروج معده ، عضلات حلقوی وجود دارند که به آنها اصطلاحا "اسفنکتر" (sphincter) گفته می شود و به عنوان دریچه عمل می کنند.زمانی که شما احساس می کنید که نیاز به عمل خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارید این زمانی است که اسفنکتر داخلی 2 باز شده و همانطور که گفته شد غیر ارادی است .اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع ارادی است و دست شما می باشد یعنی از زمانی که احساس کردید نیاز به اجابت مزاج دارید و خودتان را نگه می دارید تا به محل مناسب برسید و سپس به اراده خودتان باعث خارج شدن مدفوع می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع توسط اسفنکتر خارجی که ارادی است انجام می شود . بنابراین رابطه جنسی از راه مقعد یا کلا وارد شدن هر شئی در درون مقعد باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی شده و باعث می شود که دریچه خروجی مقعد(Anal) به درستی کار خودش را انجام ندهد یعنی از قدرت ارادی خارج می شود. پس به مرور زمانامکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست می دهید .در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از دریچه مقعد خارج می شود که مسلما این برای هیچ انسانی خوشایند نیست.

سرطان بوون

بیماری بوون (به انگلیسیBOWEN) یکی از انواع سرطانهای پوستی (SCC یا سرطان سلول سنگفرشی) نادر هست. که در مخاط انتهای مقعد تظاهر پیدا میکنه. در سنین بالا و جوانانی که زگیل مقعدی و فعالیت جنسی زیادی دارن. دیده می‌شود. علائم آن خارش دور مقعدی سوزش یا خونریزی هست. در معاینه پلاک‌های مجزا قرمز و پوسته‌دار دیده می‌شود. این بیماری در موارد نادری در هم‌جنس‌گرایان گزارش شده‌است.
نزد ادیان
دانشمندان دین اسلام بر حرام بودن این نوع رابطه اتفاق نظر دارند. در روایت صحیحی از خزیمه آمده است که پیامبر صلی الله علیه و سلم فرموده است:لا تاتوا النساء فی ادبارهن. یعنی با زنها در مقعد شان رابطه جنسی برقرار نکنید.در قرآن القرآن فی سورة البقرة آیة 223، فی قولهِ تعالى : ((نِسَآؤُکُمْ حَرْثٌ لَّکُمْ فَأْتُواْ حَرْثَکُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَقَدِّمُواْ لأَنفُسِکُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّکُم مُّلاَقُوهُ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ))
زنان شما کشتزار شما هستند. پس، هرطوری که خواهید به کشتزار خود درآیید، و آنها را براى خودتان مقدم دارید، و از خدا پروا کنید و بدانید که او را دیدار خواهید کرد، و مؤمنان را مژده ده.
مفسرین حرث را که به معنی کشتزار است به محل تولید نسل تعبیر می کنند که همان مهبل است. انی شئتم هم که جواز پوزیشن های مختلف رابطه جنسی را بیان می کند.
در مسیحیت هم همانطور که رابطه جنسی دهانی تحریم شده است رابطه جنسی مقعدی هم حرام می باشد. در انجیل آمده است: خداوند شهرهای سادوم و عاموره را سوزاند. چون رابطه جنسی مقعدی مرد ها با مرد ها و مرد ها با زنها گسترش یافته بود و مردم آنجا توبه نکرده بودند.
اما تعدادی از علماء اهل تشیع قائل به تحریم نیستند. در صورت رضایت زن این عمل را صرف مکروه و در صورت عدم رضایت شدیدا مکروه می دانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.