(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

شروع رابطه جنسی

وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


http://maktoobshop.com/



اکثر مردم یک رابطه جنسی معمولی ساده و یک پارچه در تمام زندگی را تجربه می کنند و به همین دلیل این افراد در برقراری رابطه جنسی موفقیت چندانی ندارند. آنها هر شب بر حسب عادت به رختخواب می روند و اگر احساس نیاز غریزی کنند شروع به برقراری رابطه جنسی میکنند آن هم بی مقدمه و با روشی که تجربی به آن رسیده اند!!

این روش موجب نارضایتی جنسی در طرف مقابل می شود و حتی ممکن است پس از مدتی موجب سردی جنسی و کاهش احساسات همسرتان شود. ما در این مقاله قصد داریم روش هایی را به شما بیاموزیم تا از رابطه جنسیتان لذت بیشتری ببرید و در واقع هر بار رابطه جنسی شما تبدیل به خاطره یک شب رویایی و یک آرامش پایدار در زندگیتان شود.


هنگامی که میخواهید یک شب رویایی را رقم بزنید باید به هریک از نکات زیر توجه کنید:


نحوه زمینه سازی و شروع ، محلی که میخواهید در آن رابطه جنسی را برقرار کنید ، پوزیشن یا نحوه قرار گیری هرکدام از شما که به ترتیب هر یک از موارد فوق را تشریح میکنیم.


۱- زمینه سازی :


پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم : سه چیز از نامهربانى است : این که کسى با کسى همراه شود و از نام و کنیه وى نپرسد ؛ این که مردى به غذایى دعوت شود و نپذیرد یا بپذیرد و نخورد ؛ و این که مرد پیش از بازى ، با همسر خویش نزدیکى کند .۱


زمینه سازی یک رابطه جنسی نقش موثری در برقراری یک ارتباط لذت بخش دارد، معمولا آقایان سریعتر به اوج لذت جنسی میرسند و معمولا خانم ها در این مسیر عقب می مانند پس می توان نتیجه گرفت خانم ها نیاز به زمینه سازی بیشتری دارند!!


از این رو ابتدا نحوه زمینه سازی برای خانم ها را توضیح میدهیم. زمینه سازی برای خانم ها بسیار پیچیده و دقیق است  و شاید نیاز به زمینه سازی از یک روز قبل برای برقراری یک رابطه خوب باشد ولی مهم ترین زمان از حدود ۲ الی ۳ ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی است. برای زمینه سازی نیاز به خاص کردن زمان و تحسین و خاص کردن همسرتان دارید. مثلا می توانید از یک روز قبل بگویید که فردا شب یک شب خاص است یا از همسر خود بخواهید که وقتی شب از کار برمی گردید آرایش کنند. زنها بسیار ریزبین هستند و شاید نیاز باشد کمی طول و تفسیر دهید! مثلا بگویید امشب از روژ قرمز استفاده کن(یا هر رنگی که شما به آن علاقه دارید) یا بخواهید یک لباس خاص که زیباست و دوست دارید بپوشد!


می توانید برای زمینه سازی یک شب زیبا کمی زودتر به خانه برگردید و باهم به سینما بروید و یا برای خرید لباس به بازار بروید.


در طول مسیر به همسرتان ابراز علاقه کنید حتی میتوانید در گوشه ای محجوب دست او را به گرمی بفشارید یا هنگامی که برای دیدن لباسش در اتاق پرو را باز میکنید یواشکی او را ببوسید و بگویید واقعا زیبا شده است. حتی زمانی که به خانه برمی گردید در طول مسیر او را تحسین کنید. وقتی به خانه نزدیک میشوید کم کم حرف از مسائل جنسی را پیش بکشید. وقتی در آسانسور دونفری وارد می شوید و آسانسور دوربین ندارد او را بغل بگیرید و محکم ببوسید، بگویید که واقعا عاشق او هستید. اگر بیرون شام نخورید وقتی وارد خانه می شوید به او در پخت غذا کمک کنید. در هنگام پخت و پز  و در فرصت های مناسب او را در آغوش بگیرید و ببوسید. می توانید کم کم و به آرامی به نقاط حساس بدنش دست بزنید البته اگر تازه داماد هستید و فعلا بچه ای در کار نیست !!! با هم غذا بخورید… بهتر است امشب زیاد پرخوری نکنید! بعد از خوردن غذا بلافاصله وارد عمل نشوید! اصلا عجله لازم نیست چون شما تا صبح وقت دارید و دیگر هر دو میدانید امشب قصد خوابیدن ندارید!! حداقل ۳۰ دقیقه فرصت لازم است برای آماده  شدن … که در این فاصله باید یک دیگر را نوازش کنید و لباس ها را آرام آرام در بیاورید. نقاط حساس در این فاصله نیاز به ماساژ دارند و این ماساژ به شدت برای رفع خستگی هر دوی شما مفید است. سعی کنید عاشق پیشه باشید نه بی احساس و مانند یک جسد مرده!

بوسیدن بسیار تاثیرگذار هست مخصوصا بوسیدن لب ها متاسفانه بعضی از آقایان به دلیل مردانگی و غیرت افراطی این کار را زشت میدانند اما این کار اصلا زشت و قبیه نیست (امام صادق علیه السلام مى فرماید : بوسه بر لب ، جز بر لب همسر و فرزند خردسال ، جایز نیست.۲ ) پس دیدید که برای شما جایز هست، حالا دیگر اجازه دارید این کار را با اشتیاق انجام دهید حتی گاهی شیطنت نیاز است مثلا بوسیدن لاله گوش یا آهسته گاز گرفتن لبها.  می توانید همین طور که بدن او را مالش می دهید از اندام او تعریف کنید! حتی اندامی که ما از آنها نامی نمی بریم!!!! کم کم همسرتان را به آغوش بکشید و حال باید یک محل مناسب انتخاب کنید.


زمینه سازی برای آقایان زیاد پیچیده نیست. ولی بسته به ذوق و سلیقه شما می تواند خیلی جذاب باشد. مثلا آن روز صبح از او بپرسید دوست دارد امشب چه غذایی بپزید؟ یا اگر میدانید واقعا عاشق چه غذایی هست و مدتیست نپختید بگویید که امشب یک سورپرایز در راه است! همه نکاتی که در قسمت بالا برای آقایان گفته شد می تواند به نحوی برای شما نیز قابل استفاده باشد. البته شما نیاز دارید که همسر خود را بشناسید و علایقش را بخوبی بدانید. مثلا کدام لباس را در تن شما می پسندد و یا چه نوع ارایشی را دوست دارد. وقتی او به محل کار می رود نخوابید چون امروز خیلی کارها هست که باید انجام دهید. از تمیز کردن و چیدن خانه به یک نوع خاص گرفته تا استحمام و آرایش کردن و پختن غذایی که همسرتان به ان علاقه دارد. وقتی او به خانه می آید باید همه چیز متفاوت باشد. حتی خود شما…


موقع پخت غذا کمی هود را خاموش کنید تا بوی غذا در خانه بپیجد و از یک عطر خوب استفاده کنید. میز غذا و شربت را اماده کنید تا هنگامی که همسرتان به منزل می آید وقت کافی داشته باشید. حتما به استقبال او بروید حتی اگر او در را با کلید خودش باز کرد. و گرفتن کیف کارش را فراموش نکنید. بسته به حالت شوهرتان باید بفهمید که آمادگی بغل گرفتن تان را دارد یا خسته است. اگر خسته بود قدری تنهایش بگذارید و بعد با یک لیوان شربت به سراغش بروید و بگویید غذا اماده است… موقع خوردن غذا او را ستایش کنید مردان گاهی مانند یک کودک نیاز به ستایش دارند. ممکن است امروز برای او روز کاری بدی بوده باشد یا مشکلات مالی و… او را پرخاش گر و عصبانی کرده باشد. دیگر باید قلقش را یاد گرفته باشید. او را آرام کنید. وقتی آرام شد حالا موقع بوسه است و حتی میتوانید تا بغل کردن و در آغوش کشیدن پیش روی کنید (مردان گاهی نیاز به برقراری رابطه جنسی برای کاهش استرس دارند برای بیرون ریختن غم و نا امیدی انها ابتکار عمل داشته باشید) بعضی از آقایان از هیجان زده شدن لذت می برند برای آنها حتما یک هدیه یا یک سورپرایز داشته باشید. و بعضی از آقایون به شدت درون گرا هستند و زیاد اهل حرف و ابراز احساسات نیستند. هیچگاه فکر نکنید که او از رنگ روژ شما یا از دکمه بالای پیراهن شما که عمدا باز است بی اطلاع است.حتی اگر به دلیل مشغله اش واقعا گیج و حواس پرت باشد، چون در ناخودآگاه او تاثیر گذاشته است . اما می توانید جهت یادآوری از او بپرسید که آیا رنگ لب هایتان را دوست دارد؟


 پس از خوردن شام کم کم باید نیاز جنسی خود را ابراز کنید و حتی زیباست گاهی شما شروع کننده باشید. برای شروع بهترین کار بوسیدن هست حتی بوسیدن لب ها .اکثر مردها به بدن همسر خود هنگام رابطه دقت دارند اما شما بازی با اندام او را فراموش نکنید. می توانید در این هنگام به تحسین او یا تحسین اندام او بپردازید و در درآوردن لباس به او کمک کنید.در مالش بدن مرد دقت کنید. هیچگاه سریع از او چیزی را نخواهید… ممکن است این کار مدتی طول بکشد و زمانی که او به تماشای تلوزیون یا خواندن روزنامه مشغول است شما کم کم با بدن او بازی کنید و در آغوش او قرار بگیرید. کم کم کار را جدی تر کنید. و کم کم به سمت محل مورد نظرتان بروید.


۲- محل :


سعی کنید هر بار محل جدیدی در خانه تان را برای این کار پبدا و انتخاب کنید.اگر هر بار رابطه تان در اتاق خواب بوده این بار در سالن و یا در راهرو خانه باشد. مثلا اگر روی مبل جلوی تلوزیون هستید می توانید همان مبل را انتخاب کنید و هر بار یک گوشه از خانه را انتخاب کنید و از انتخاب محل های تکراری و قدیمی چشم پوشی کنید، حتی میتوانید یک بار دیوانه وار در آشپزخانه و پس از خوردن غذا رابطه داشته باشید و لذت یک رابطه جدید را تجربه کنید.


قبل از شروع نور محل را تنظیم کنید ، معمولا خانم ها از روشن بودن محیط لذت نمی برند و به محیط های نیمه تاریک متمایل ترند، برای این کار پس آماده شدن نور محل را کم کنید. مطمئن شوید که در این محل رفت و آمدی نیست و مزاحمی وجود ندارد. اگر در خانه خودتان نیستید بسته بودن در ها را چک کنید. جایی که انتخاب میکنید حتما نرم و راحت باشد. و کمی گرم یا سرد بسته به میل شما دونفر. بوی مطبوع و نظافت محیط میتواند آرامش را بشتر کند. روشن بودن یک شمع یا وجود یک گل طبیعی که بسیار عالی است.  اشیاء تیز و خطر ناک را از محل دور کنید. حتی می توانید دقت کنید که اگر زلزله بیاید محل امنی باشد! و سایل نظافت را نزدیک بگذارید تا بعد از برقراری رابطه و رسیدن به اوج لذت زیاد به زحمت نیفتید. گوشی همراهتان را حتما از محل دور بگذارید و حتما سایلنت کنید. چون هیچکاری مهم تر از شما دو نفر نیست…


۳- پوزیشن:


تغییر پوزیشن در هنگام آمیزش میتواند لذت جنسی را برای زن و شوهر بیشتر کند. این تغییر وضعیت گاهی میتواند برای زوجین سرگرم کننده و حتی خنده دار هم باشد. با تجربه وضعیت جدیدی ،روابط جنسی شما از یکنواختی خارج شده و شما و شریک جنسیتان بیشتر تحریک شده و لذت بیشتری از آمیزش می برید. و با اشتیاق بیشتری روابط جنسی را ادامه خواهید داد . همچنین توجه نمایید که آهنگ ، سرعت و زاویه ورود آلت شوهر هم به اندازه وضعیت های مختلف در روابط جنسی مهم بوده و باید به آنها هم توجه داشته باشید.


آقایان با تجربه بهنگام آمیزش مرتب از یک حالت به حالت دیگر تغییر وضعیت داده ،باعث می شوند خود و همسرشان لذت بیشتری از عمل جنسی ببرند (تنها به یک حالت نباید آمیزش را انجام داد . این کار هم خسته کننده است و هم خیلی لذتبخش نخواهد بود . استفاده از دست کم دو یا سه حالت مختلف باعث راحتی و جذابتر شدن آمیزش می شود و همچنین در ارضا شدن زن و شوهرها ، تغییر حالت موثر می باشد). این حرکات باید با ظرافت و مهارت باشد. شما باید در زمان مناسب از یک موقعیت به موقعیت دیگری تغییر وضعیت دهید ولی هرگز در این کار عجله نکنید .


با تغییر در زاویه ورود آلت و تغییر وضعیت میتوانید قسمتهای مختلف واژن همسرتان را تحریک نمایید. بعضی از وضعیت ها برای تحریک کلیتوریس، بعضی دیگر برای فروکردن عمیق آلت و بعضی هم برای تحریک داخل واژن مناسب تر هستند. در بعضی وضعیتها آقا کنترل بیشتری روی انزال داشته و میتواند مدت طولانی تری آمیزش نماید. شما باید همه وضعیت های آمیزش را تجربه کرده و وضعیت مورد علاقه خود را از بین آنها انتخاب نمایید.


درهربار عمل جنسی چند وضعیت جدید را تمرین کنید ولی هرگز در اینکار عجله نداشته باشید.معمولا” بهترین زمان برای تغییر وضعیت هنگامی است که به شدت تحریک شده و به انزال نزدیک شده اید.در این لحظه بعد از کمی مکث و تغییر وضعیت ،دوباره شروع به آمیزش نمایید. به این ترتیب قادر خواهید بود برای مدت طولانی تری رابطه جنسی داشته و دیرتر به انزال برسید.

همیشه از همسر خود در مورد تغییر وضعیت سوال کنید.شاید همسرتان در یک وضعیت خاص راحت تر به اوج لذت جنسی برسد.


در تصاویر زیر سعی کردیم تا روش های متنوعی را به شما اموزش دهیم ولی باید دقت کنید که ممکن است همه این روش ها برای شما مفید نباشد و در بعضی روش ها بسته به جسته شما دو نفر درد یا احساس ناخوشایندی داشته باشید. شما می توانید از تصاویر زیر الگو بگیرید و روش های بسیار متنوع تری را با یکدیگر کشف کنید. اما باید دقت داشته باشید این روش ها نباید ایستاده یا خشن باشند و یا حالت شما یا همسرتان وارونه یا آویزان باشد. دقت کنید که هنگام برقراری رابطه هر دو بتوانید به راحتی تنفس کنید و به استخوان ها و یا اجزای بدن فشار شدید وارد نشود. در هنگام قرار گرفتن در یک حالت دقت کنید که ورود و خروج آلت داخل واژن نباید به سختی و با درد همراه باشد.به همین جهت میتوانید از بالشت ،پتو یا صندلی نرم جهت قرار گیری صحیح تر استفاده کنید. سعی کنید روشی را انتخاب کنید که برای هر دو نفرتان لذت بخش  هست.  روش های جدیدی که بسیار جذاب بوده و شب های زیبا و رویایی را خلق می کند و با رفع درست نیاز جنسی آرامش روحی و جسمی را برای شما و همسرتان به ارمغان می آورد.


ارتباط جنسی در موارد زیر مکروه است و بهتر است از آن ها پرهیز گردد:


۱- در شب و روزی که ماه و خورشید گرفته است.

۲- هنگام غروب خورشید.

۳- هنگام طلوع فجر تا طلوع آفتاب.

۴- شب اول ماه غیر از ماه رمضان.

۵- در شب آخر ماه.

۶- بعد از احتلام در خواب.

۷- در اتاقی که بچه‏ای وجود داشته باشد.

۸- نگاه کردن به عورت زن هنگام ارتباط.

۹- به صورت عریان.

۱۰-  رو به قبله و پشت به قبله.

۱۱- بدون وضو یا غسل.

۱۲- هنگامی که شکم پر است.

۱۳- در جایی که کودکی باشد که به آن ها نگاه کند یا سر و صدای آن ها را بشنود، هر چند چیزی متوجه نشود.

۱۴-  در فرصت بین اذان و اقامه نماز که مخصوص اعمال عبادی است.

۱۵-  در شب عید فطر.

۱۶- در شب عید قربان.


و نیز توصیه شده از نزدیکی کردن در شب های چهارشنبه و شب اول، وسط و آخر ماه قمری و نیز شب های ماه گرفتگی و طوفان های شدید پرهیز کنند.


مطالب پیشنهادی

ظروف یک ‌بار مصرف ومشکلات آن بر سلامت
اثرات امواج تلفن همراه بر سلامت افراد
کنترل آلاینده ها از طریق فن اوری نانو تکنولوژی
اثر شن‌های روان یا غبار غلیظ بر سلامت انسان

آثار جانبی تشعشع لامپ های کم مصرف بر چشم و پوست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.