(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

لذت جنسی و انزال


ارگاسم خانم ها و آقایان با هم متفاوت است از این نظر که آقایان اکثرا از طریق دخول به ارگاسم یا اوج لذت جنسی میرسند در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد.

خوانندگان های زیادی در این مورد سوال داشتند و راهنمایی خواسته اند، مثلا پرسیدند که اگر تنها با تحریک کلیتوریس به ارگاسم برسند طبیعی است یا نه؟ یا کاربر دیگری گفته یود که از طریق دخول هیچ حسی ندارند و نمیتوانند به ارگاسم برسند.


رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است. به اوج نرسیدن در حین عمل جنسی میتواند سرمنشا مشکلات فراوانی باشد. ثابت شده که ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله میباشد.

ارگاسم در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین دلیل زمانی بیشتر می برد تا زن به ارگاسم برسد. این عمل در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوری که زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص کرد. حدود ۱۰ درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یادگیری به ارگاسم رسیدن یک امر مهم و ضروری برای بقای زندگی زناشویی است .

به عقیده برخی از محققان، زنان لذت بیشتری از یک رابطۀ جنسی می برند تا مردان! در برخی موارد لذت جنسی زن را ۷ یا ۹ برابر قدرت جنسی مرد دانسته اند که این نشان از پیچیدگی این امر دارد.

زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند .گفتیم که ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود. در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد.

به ارگاسم نرسیدن خانم ها می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.


شاید یکی از راههای زیر گره گشای مشکل شما باشد:


۱- اکثر زنان به اشتباه تصور می کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است اما آنها از این نکته غافل هستند که تنش هم در طول رابطه جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است.

زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آنها ساق پا ؛شکم، باسن و… دررسیدن به ارگاسم درگیر می شوند.

اکثر زنان می گویند هنگام ارگاسم انقباض در لگن را احساس می کنند.

۲- اکثر زنان رابطه جنسی ذهن فعالی دارند و نمی توانند آن را بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که تمام مغز را اشغال می کنند و به جای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی می شود.سعی کنید ذهن خود را از تمامی مسائل خالی کنید و در این لحظه فقط به همین مسئله بیندیشید

۳- در موارد بغرنج تر برای درمان حتما به یک پزشک مراجعه کنید و با استفاده از داروهایی تجویز شده زندگی زناشویی خود را انجات دهید تجویز پزشک در بیشتر مواقع می تواند مشکل را برطرف کند.


این قسمت را آقایان بخوانند :


اگر در به اوج رساندن همسرتان مشکل دارید هنگام برقراری رابطه جنسی خود با همسر باید به مطالب زیر حتما توجه کنید:


۱- ماساژ جنسی همسر: ماساژ جنسی نقش موثری در افزایش میل جنسی و سطح جنسی خانم ها دارد. سعی کنید قبل از رابطه جنسی بین ۱۰ تا ۲۵ دقیقه  حتما به ماساژ جنسی همسر خود بپردازید. این ماساژ را اگر همسرتان سرد مزاج است تا یک ساعت افزایش دهید ( زمان ماساژ را میتوان از ترشحات آلت تناسلی زن یا در اصطلاح خیس شدن واژن همسرتان تخمین بزنید. ولی حدود ۵ دقیقه پس از این حالت ماساژ را ادامه دهید تا واژن به خوبی خیس و آماده شود)  این ماساژ می تواند از بازی و مالش آرام موها با نوک انگشتان شما شروع شود. ماساژ نقاط حساس بدن خانم (لاله گوش ، گردن ، داخل رانها ، زیر بغل ، سینه ، نوک سینه ها اندام جنسی ،اطراف ناف، پشت و کمر،  باسن و …) در رسیدن همسرتان به اوج لذت جنسی بسیار مهم و کلیدی هست. در هنگام ماساژ از حرکات خشن وعجله کردن خود داری کنید. سعی کنید همه چیز ارام باشد و هرچه به پایان زمان نزدیکتر می شوید آرام آرام سرعت ماساژ را افزایش دهید و به ماساژ نقاط حساس تر بپردازید. تعریف و تمجید از بدن و زیبایی او نیز میتواند یک ماساژ روحی خوب باشد.


۲- از بین بردن ترس و استرس : ممکن است خانم ها به دلیل ترس و استرسی که از رابطه جنسی دارند به ارگاسم نرسند. جهت رفع این ترس باید موارد زیر را انجام دهید

- به آرامی با همسر خود صحبت کنید و به او آرامش دهید. سعی کنید دلیل ترس را در او ریشه یابی کنید و از بین ببرید.

- محل برقراری رابطه جنسی را ایمن کنید. مثلا اگر در دوران عقد هستید میتوانید در اتاقی آرام و در پاسی از شب این عمل را انجام دهید و قبل از برقراری ارتباط از بسته بودن درب ها مطمئن شوید. یا اگر در خانه خود هستید از خواب بودن بچه ها و از بسته بودن و آرام بودن محیط به همسرتان اطمینان دهید.

- ترس از درد های ناشی از رابطه جنسی. ممکن است همسر شما در هنگام رابطه جنسی و حتی قبل از آن درد داشته باشد. همسرتان را در اغوش بگیرید و به او اطمینان دهید که در رابطه جنسی به این موضوع دقت دارید. نوازش و ماساژ جنسی در این مورد بسیار تاثیر خوبی دارد. و هرگز از حرکت های تند و خشن استفاده نکنید


۳- برقراری رابطه جنسی در زمانی که همسر میل شدید جنسی دارد: میزان میل جنسی خانم ها در شرایط و زمان های مختلف کم و زیاد می شود. سعی کنید در زمان هایی ارتباط برقرار کنید که میل جنسی درهمسرتان زیاد است. و این مهم مطلبیست که باید با تجربه و شناخت به آن برسیدبه طور کلی میتوان ۶ نقطه شدت گرفتن میل جنسی در خانم ها را به شرح زیر بیان کرد:


الف ) ورود به چرخه قائدگی : میزان میل جنسی در دوران قائدگی نوسان دارد و معمولا در ابتدای ورود به چرخه قائدگی میل جنسی بیشتر است.

ب) محیط تاریک : هنگامی که تنها در یک محل تاریک یا نیمه تاریک قرار میگیرید. معمولا خانم ها از فضاهای تاریک در هنگام سکس بیشتر لذت می برند. به همین دلیل شب میتواند زمان خوبی برای انجام این عمل باشد.

ج) هنگام خوشحالی : میل جنسی خانم ها زمانی که از یک مسئله خاص خوشحال شده اند افزایش می یابد. به همین دلیل خرید هدیه و یا گل میتواند در برقراری رابطه جنسی بهتر کمک بسزایی داشته باشد.

چ) هنگام بد اخلاقی : بعضی از خانم ها در هنگام بد اخلاقی میل جنسیشان افزایش پیدا میکند. مثلا زمانی که مانند یک رئیس شما را نکوهش می کنند و یا افسرده یک گوشه می نشینند و ابراز ناراحتی میکنند. در هنگام غم و اندوه و ناراحتی نیاز به برقراری رابطه جنسی پیدا میکنند. در این زمان باید دقت داشت که آرام کردن و آرامش دادن جنسی می تواند بسیار مفید ، جذاب و خوش آیند باشد.

د) هنگام اشتباه : بعضی خانم ها زمانی که اشتباه می کنند و کاری را نادرست انجام میدهند نیاز جنسیشان افزایش پیدا می کند. در این هنگام برخورد صحیح شوهر و دلداری دادن به او میتواند زمینه ساز یک رابطه جنسی زیبا باشد.

ه) هنگام ابراز عشق : در برخی موارد زن نیاز پیدا می کند و این نیاز را به همسر خود ابراز می کند. به طور کلی خوب است از همسر خود بخواهید که در این موارد محجوب نباشد و به سادگی نیاز خود را ابراز نماید. اما باید توجه داشت که خانم ها دوست دارند در مسائل جنسی همسر پیش قدم باشد. و به همین دلیل آنها ناز می کنند و شما باید نیاز کنید…


سعی کنید برای رابطه جنسی تان وقت بگذارید. مطالعه مطلب تجربه یک حس تازه را به شما توصیه می کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.