(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

کیک عروسی

وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


http://maktoobshop.com/




از آنجائیکه کیک عروسی در اکثر کشورهای جهان یکی از اجزای مراسم ازدواج است این کیک دارای اشکال و انواع گوناگون است. بسیاری از کیک‌های عروسی جهان ریشهٔ بریتانیایی دارند.

  • بریتانیا:امروزه کیک‌های عروسی‌ای که در بریتانیا بکار می‌روند نظیر کیک‌های عروسی قرن نوزدهم هستند. نوع کیک معمولاً میوه‌ای است که بر روی آن لیکورریخته شده و سپس با یک لایه از خمیر بادام (مارزیپان) یا فوندانت پوشانده می‌شود. روی کیک نیز با یخ‌چینه مجلل تزیین داده می‌شود.
  • فرانسه:کیک‌های عروسی فرانسوی با کیک‌های نوع بریتانیایی بسیار متفاوت هستند. یکی از رایج‌ترین انواع کیک عروسی سنتی در فرانسه کروکمبوشاست. این کیک از تعدادی نان خامه‌ای کوچک که با کرم‌های قنادی پر شده و سپس در کارامل فرو برده شده‌اند، تشکیل شده است. این کیک ها به شکل هرم قرار داده می‌شوند. این کیک به علت اینکه از کرم‌هایی ساخته شده که نسبت به گرما حساس هستند، درست قبل از مراسم عروسی پخته می‌شود و تهیه و آماده گذاشتن آن از قبل ممکن نیست. امروزه تعداد در حال رشدی از زوج‌ها بجای این کیک سنتی، کیک لایه‌ای را برای مراسم انتخاب می‌کنند. انتخاب ترکیبی از هر دو کیک نیز به چشم می‌خورد به اینصورت که کیک لایه‌ای به عنوان پایه استفاده شده و کیک کروکمبوش در بالای آن قرار می‌گیرد.
  • استرالیا و نیوزیلند: به علت تحت تأثیر بودن از فرهنگ بریتانیا کیک به سبک بریتانیایی در مراسم ازدواج مرسوم است.
  • آفریقای جنوبی: به سبک بریتانیایی مرسوم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.