(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

کاندوم در رابطه‌ جنسی



کاندوم یکی از بهترین روشهای پیشگری از بارداری می باشد که از انتقال بیماریهایی نظیر ایدز و هپاتیت و سوزاک و سیفلیس و ... نیز جلوگیری می کند. روش استفاده اسان، عوارض کم ، قیمت مناسب و کمک به رفع مشکلات نعوظ و زود انزالی از مزایای کاندوم می باشد.

در مورد کاندوم یکسری مسایل باید رعایت شود تا مشکلی مثل سوراخ شدن پیش نیاید. 

تاریخ انقضای کاندوم باید مورد بررسی قرار گیرد. معمولا دو سال پس از تولید کاندوم، خاصیت الاستیسیتی آن کاهش یافته و احتمال سوراخ شدن آن بیشتر است. قبل از استفاده باید کمی کاندوم را در جهات مختلف کشید  تا از کشش ان اطمینان حاصل شود. حباب سر کاندوم باید با دست فشرده شود تا در هنگام کشیدن روی الت تناسلی درون ان هوایی باقی نماند. باید تا انتهای الت تناسلی کاندوم را کشید تا از کنار ان مایع منی خارج نشود. بعد از وقوع انزال باید الت را خارج نمود و از ادامه دخول اجتناب کرد تا با از بین رفتن نعوظ مایع منی از کناره ها خارج نشده و داخل واژن نریزد و از سوی دیگر کاندوم پاره نشود.

از دیرباز مراکز بهداشتی درمانی بعنوان یکی از وسایل پیشگیری از بارداری کاندوم را بصورت رایگان در اختیار افراد قرار می داده اند و هنوز نیز در برخی از مراکز بهداشتی درمانی این کار صورت می گیرد. این کاندومها تولید داخل هستند و تفاوت کیفیت با کاندومهای خارجی دارند ولی در حد قابل قبول هستند.

امروزه کاندوم در طرحها و رنگها و حتی طعمهای مختلف عرضه شده است و قیمت ان نیز بسته به مدل و طرح ان از 1000 تومان تا 8000 تومان برای بسته های 12 عددی متفاوت می باشد.


وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است


 http://maktoobshop.com/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.