(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

رژیم غذایی خوردن به تناسب گروه خون


تدوین گر این برنامه می گوید رژیم غذایی بر اساس وضعیت متابولیک فرد متفاوت است و تمام افراد را بر اساس گروه خون شان طبقه بندی می کنند و می گویند آنتی بادی روی سطح گلبولها در گروه خونی مختلف با هم فرق می کند و هر کدام از این آنتی بادی ها به آنتی ژن های غذایی خاصی واکنش می دهند و اگر فرد غذایی بخورد که برای گروه خونی او مناسب باشد لاغر می شود. ارزش غذایی رژیم های غذایی توصیه شده ( 1500 – 1800 کالری ) می باشد
گروه خونی O: این گروه از نظر تکاملی قدیمی تر هستند لذا غذاهای دارای گوشت قرمز و کربوهیدرات پائین به همراه کمی غلات و بدون گندم مناسب است.


گروه خونی  :Aافراد این گروه از نظر تکاملی جوان تر هستند و سبزیجات را بهتر تحمل می کنند توصیه می شود از یک رژیم غذایی گیاه خواری با کربوهیدرات زیاد و چربی کم استفاده کنند.
گروه خونی B: افراد این گروه زمانی ظهور کرده اند که نژاد ها از افریقا، اروپا، آسیا و امریکا با یکدیگر ادغام شده اند افراد این گروه رژیم غذایی متعادل تری را تحمل می کنند که شامل انواع سبزیجات، میوه ها، فراورده های لبنی، غلات و گوشت است.
گروه خونی :AB این گروه حاصل مخلوط شدن گروهای خونی دیگر است و در غذا خوردن محدودیت کمتری دارند و غذاهای بیشتری را تحمل می کنند.
این رژیم غذایی هیچ گونه مبنای علمی ندارد یک اشکال عمده این گروه خونی محدود کردن لبنیات برای گروه های خونی A , O  است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.