(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

جوان سازی صورت و گردن با بوتاکس (Botox)



ما بهترین نتایج تزریق بوتاکس و فیلر را به کسانی که کاندید  زیبایی صورت هستند  مژده می دهیم.همه ما دوست داریم پوستی جوان و شاداب داشته باشیم و با گذر عمر،‌خطوط پیری در چهره‌مان ظاهر نشود. توجه به این نکته بسیار مهم است که هیچ‌کدام از عمل‌های جراحی پلاستیک، جلوی روند پیری را نمی‌گیرد و با انجام هریک از روش‌های جوان‌سازی، فرد تنها می‌تواند چند سال از سن واقعی خود جوان‌تر به نظر برسد. در چهره انسان، پوست و چربی زیرپوستی،‌چشم‌ها و نگاه فرد نقش مهمی در نمایان شدن سن بازی می‌کنند. بنابراین به‌منظور جوان و شاداب نگه داشتن پوست، استفاده از رژیم‌های غذایی حاوی آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی مانند ویتامین‌های E و C، عدم استفاده از سیگار، پرهیز از مصرف الکل، پرهیز از لوازم آرایشی غیراستاندارد و البته جلوگیری از تابش مستقیم اشعه آفتاب بسیار مؤثر است. اما باید به یاد داشت که با رعایت تمامی موارد فوق‌الذکر باز هم پیری اتفاق خواهد افتاد. روش‌های متعددی برای تاخیر در روند پیری چهره وجود دارد که در زیر به  بعضی روشهای غیر جراحی اشاره می‌کنیم:

امروزه استفاده از بوتاکس جهت برطرف کردن خطوط چهره و کم‌رنگ کردن چین و چروک‌های صورت بسیار رایج شده است. ما هنگام بروز احساسات از عضلات صورت خود استفاده می‌کنیم و انقباض عضلات به مرور زمان باعث ایجاد تغییرات دائمی پوست می‌شود. بوتاکس به‌طور موقت عضلات صورت را فلج کرده و باعث می‌شود که خطوط چهره کم‌رنگ‌تر به نظر برسند.

بوتاکس :
بوتاکس فرم تغییر شکل یافته سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است که به‌طور معمول باعث مسمومیت غذایی می‌شود، اما فرم بوتاکس آن فوائد داروئی بسیاری دارد.با توجه به وجود فرمهای نامطمعن بوتاکس در ایران از پزشک خود بخواهید بوتاکس مربوط به کارخانه معتبر برای شما استفاده نماید.بوتاکس هیچ عارضه ماندگاری ندارد و تجربه فرد تزریق کننده در نتیجه بهتر بسیار موثر است

کاربرد بوتاکس در پوست و زیبایی :
کاربردهای زیبایی بوتاکس شامل رفع چین و چروک‌های حرکتی صورت وگردن. جلوگیری از پیشرفت چروک‌های دائمی در ناحیه پیشانی، دور چشم‌ها، خط اخم،‌چین‌های دور لب، چین‌های گردن، و خطوط اطراف چانه است. تزریق بوتاکس در پیشانی و اطراف چشم باعث بر طرف‌شدن خطوط عرضی پیشانی، اخم و خطوط اطراف چشم می‌شود. بوتاکس روی چین‌های عمقی که در حالت بی‌حرکتی صورت وجود دارند تأثیری ندارد، اما با تزریق بوتاکس مانع پیشرفت چروک‌های حرکتی و تبدیل آنها به چروک‌های دائمی می‌شویم. تزریق بوتاکس در سنین پائین‌تر که هنوز خطوط عمیق در چهره ایجاد نشده نیز مناسب است. چون در این موارد اثر پیشگیری کننده در ایجاد چین و چروک‌های عمیق خواهد داشت.

از بوتاکس می‌توان برای بالا بردن گوشه لب‌ها و در نتیجه خنده زیباتر (عدم نمایان شدن لثه‌ها در هنگام خنده) نیز استفاده کرد. محدودیت سنی خاصی برای تزریق بوتاکس وجود ندارد و درافراد بالای هجده سال می‌توان به‌منظور زیبایی از این تزریق استفاده کرد.

طول مدت اثر بوتاکس :
این مدت در افراد مختلف متفاوت است و بین چند هفته تا چند ماه متغیر است. به‌طور متوسط اثر بوتاکس چهار تا شش  ماه است، اما بعد از چند بار تزریق بدلیل اتروفی عضلانی ، به‌طور معمول نیاز به تزریق با فواصل زمانی بیشتر و گاها تا ۱۲ ماه خواهد بود.

تاثیر قطع مصرف بوتاکس روی عضلات صورت :
تصور و باور غلطی بین بسیاری از افراد رواج یافته است، چون فرد از زمان تزریق بوتاکس چهره جوان‌تری دارد وقتی اثر بوتاکس رفع شود، خطوط قبلی بازمی‌گردند و چون فرد به چهره جوان خود عادت کرده است احساس می‌کند که چروک‌ها و افتادگی بیشتر شده است. این اعتقاد به هیچ عنوان صحت ندارد. بدترین عارضه بوتاکس برای بیمار و پزشک، افتادگی پلک است که خوشبختانه موقت بوده و حداکثر سه هفته باقی می‌ماند. البته در صورتی‌که تزریق با دقت کافی انجام شود احتمال ایجاد چنین عارضه‌ای خیلی کم خواهد بود.

موارد ممنوعیت تزریق بوتاکس:
خانم‌های باردار و شیرده به هیچ عنوان نباید از بوتاکس استفاده کنند. برخی بیماری‌های عصبی-عضلانی مانند میاستنی گراویس نیز از کنترا اندیکاسیون‌های تزریق بوتاکس هستند.برای تزریق شناخت دقیق اناتومی و عملکرد عضلات هدف ضرورت دارد  بنابراین توصیه می شود به جراح پلاستیک رجوع شود.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.