(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

آیا چک کردن تلفن همراه همسرمان کار صحیحی است؟ :



وقتی دو نفر با هم ازدواج می کنند دوست دارند تمام جزییات زندگی طرف مقابلشان را بدانند. اما آیا با ازدواج کردن باید حریم خصوصی افراد از بین برود؟ یا بعد از ازدواج باید پنهان کاری از همسر جای صداقت را بگیرد؟


داشتن حریم خصوصی برای زوجین بسیار لازم است اما گاهی همین بدبینی و کنجکاوی یکی از زوجین ناشی از عکس العمل های زوج در مواقع قبلی بوده است. صحبت های پنهانی با تلفن، پیامک های متعدد به گوشی همسر، مدام پشت خط بودن های و مشغول بودن تلفن، پنهان کردن تلفن، پنهان کردن تلفن موقع خواب و حمام رفتن، استفاده از رمز های مختلف برای تلفن همراه. همسران نباید مدام به دنبال پیدا کردن نقاط مشکوک در رفتار طرف مقابلش باشند زیرا با این کار مدام ذهن خود را با این صفت مخرب مشغول کرده و باعث آزار و کلافگی همسر خود نیز می شود. اما طرف مقابل هم نباید با ایجاد چنین فضایی باعث ترس و اضطراب در همسر شده و آرامش زندگی خود را از بین ببرید.

خیلی وقت ها وقتی خانم و یا آقا مدام در مورد خیانت در حال وقوع صحبت می کنند ناخودآگاه باعث ایجاد خیانت می شوند زیرا وقتی حریم ها شکسته می شود و قبح خیانت از بین می رود انجام آن نیز آسان تر می شود. همچنین وقتی اعتمادی شکسته می‌شود، دوباره اعتماد کردن خیلی سخت است. همه چیز به گرفتن یک تصمیم هوشیارانه از اعتماد به کسی برمی‌گردد. باید از خودتان بپرسید، شفافیت در یک رابطه به چه معناست؟ آیا چک کردن گوشی‌های همدیگر نشانه شفافیت است یا عدم امنیت؟ این چک کردن‌های مضطربانه هیچ جایی در یک رابطه شفاف ندارد. زیرا اگر کسی بخواهد خیانت کند پاک کردن محتویات تلفن جزوء سهل ترین کارهای ممکن است.

گاهی بدبینی زوجین ناشی از گذشته ای مملو از درد و سرشار از خیانت است. مطمئنا به این فرد باید کمک شود تا دوباره بتواند اعتماد کند اما در برخی موارد دیگر اصلا هیچ اتفاقی نیوفتاده اما این بی اعتمادی وجود دارد. اگر کسی عادت به چک کردن همسر خود دارد بدون اینکه قبلاً خیانتی صورت گرفته باشد، به این معنی است که اعتماد به نفس بسیار پایینی دارد. احتمالاً نگران هست که اگر مراقب نباشد، همسرش فردی جذاب‌تر از آنها پیدا کند. خیلی‌ها را دیده‌ام که با این نوع حسادت‌ها همسرانشان را از خود دور کرده‌اند. پس مراقب باشید، اگر شما هم اهل اینطور چک کردن‌های آزاردهنده هستید، فقدان اعتماد شما می‌تواند در نهایت به خیانت همسرتان منجر شود. عشق در محیطی که اعتماد در آن جریان ندارد نمی تواند رشد کند. پرواز اعتماد را با یکدیگر تجربه کنیم وگرنه میشکنیم بالهای دوستیمان را…

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.