(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

جایگزین های سالم خوراکی های مضر برای لاغری

جایگزین های سالم خوراکی های مضر برای لاغری

شروع یک دوره تناسب اندام برای لاغری فرآیند آرام و ثابته که باید در کل طول دوره لاغری انرژیتون رو حفظ کنین، انتظار اتفاق های یکدفعه و بزرگ رو در کوتاه مدت و شروع برنامه تناسب اندام نداشته باشین. کار یک مربی خوب تندرستی آموزش روشهایی برای تغییر یک عمر عادت های زندگی آدم هاست! اما تلاش من اینه بهتون نشون بدم تغییر کردن اونقدر هم که فکر میکنین سخت نیست.

تغییرات کوچیک در غذاهایی که میخوریم و مینوشیم میتونه نتایج بزرگی رو برای ما رقم بزنه، باید از خوردنی های خودتون یه لیست تهیه کنین، به همین سادگی که سه روز متوالی یه برگه همراهتون باشه و هر چیزی که میخورین رو یادداشت کنین! بعد از اون باید جایگزین های سالم رو به درستی انتخاب کنین تا لاغری آسون و سریع رو تجربه کنین.

جایگزینی چای و قهوه با چای سبز برای لاغری

از نوشیدنی های شیرین شده با شکر پرهیز کنین! چای شیرین و قهوه های مخصوص اسپرسو رو فراموش کنین، به جای این نوشیدنی های پر از کالری از یه فنجان چای سبز با کالری نزدیک به صفر استفاده کنین که علاوه بر ویژگی انرژی اثرات ویژه ای بر سوخت و ساز بدن داره و در صبح باعث افزایش سوخت و ساز بدن برای لاغری میشه.

قهوه چای سبز

قهوه چای سبز

تعویض کاهو با اسفناج برای سلامت بیشتر

کاهو مواد مغزی بسیار کمتری داره، به طور کلی سبزی های تیره تر دارای ویژگی های مغذی شناخته شده بیشتری هستند، گرچه نباید فراموش کنیم که بدن ما به همه چیز احتیاج دارد! با استفاده از اسفناج تازه در ساندویچ ها و غذاها و یا به همراه ماست به صورت بورانی میتونی کمک بزرگی باشه تا اسیدفولیک و آهن بیشتری دریافت کنید و در ورزش های لاغری بسیار موثر خواهد بود.

کاهو اسفناج

کاهو اسفناج

جایگزین کردن هویج های کوچک با چیپس مضر لاغری

اگر عادت دارین صدای تق تق رو زیر دندون هاتون رو بشنوین بهترین راه استفاده از هویج های تازه و ترد هست که میتونین هویج های کوچیک رو کم کم به جای چیپس که برای تناسب اندام و چاقی شما نقش مهمی دارد جایگزین کنین. علاوه بر این هویج به دلیل سایشی که بر روی دندون های ایجاد میکنه لبخندهای شما رو سفید و زیباتر میکنه.

چیپس هویج

چیپس هویج

تعویض کدو با ماکارونی

چرا ماکارونی؟ چرا با کدو یه اسپاگتی درست نکنیم؟ روغن زیتون و ریحان و پنیر بهش اضافه کنین! عالی! میتونین پروتئین مورد نیاز خودتون رو بهش اضافه کنین تا یه وعده کامل داشته باشین. کدو برای سلامتی و هوش فوق العاده مفیده سرشار از پروتئین های بدون چربی و بدون سس!

کدو ماکارونی

کدو ماکارونی

جایگزین های لیست شما چی بوده؟ تغییرات توی لیستتون رو برای ما بنویسین.



مطالب پیشنهادی:

دیابت را چگونه درمان کنیم؟

چگونه می توان از سرطان سینه جلوگیری کرد؟

کافئین بر بدن چه اثراتی خوب و بد دارد؟

حقایق بیماری ایدز چیست؟

چرا پزشکان از بیماران زیر میزی می گیرند?

چگونه می شود با فعالیت فیزیکی جلوی بیماریها را گرفت؟

ویژگی های ظروف آشپزی و اثر آن در پخت غذا

چگونه عملکرد فیزیولوژیکی و روانی میانسالان افزایش می یابد؟

 

http://maktoobshop.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.