(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

تاثیر جادویی پروتئین بر لاغری سریعتر

پروتئین بیشتر بخورید تا سریعتر لاغر شوید

۳ نظر

در دوره ای که میخوایین وزنتون رو کاهش بدین و سریع لاغر بشین واقعا باید مصرف پروتئین شما چگونه باشه؟ دوتا هدف دارین یکی سلامتی و دیگری زیبایی اندام سریع! بعضی از خانومها مصرف پروتئین خودشون رو هم کاهش میدن، واقعا این کار موثره؟ در یک جواب کوتاه باید بگم خیر، چرا؟ برای اینکه کاهش بیش از حد مواد پروتئینی در یک مدت کوتاه سوخت و ساز بدن رو کاهش میده و دقیقا نتیجه معکوس اتفاق میافته. در ضمن بهترین منبع تامین بدن در زمانی که شما دارین چربی میسوزونین و وزن کم میکنین همین غذاهای پروتئینی هستن. پروتئین با کمک به ساخت توده های ماهیچه بدون چربی در بدن مقاومت بدن شما رو هم بالا ببره و در کنارش درد گرسنگی رو هم ازتون دور کنه.

مصرف پروتئین برای لاغری سریعتر

مصرف پروتئین برای لاغری سریعتر

چطوری پروتئین به از دست دادن وزن و لاغری کمک میکنه

تحقیقات علمی به خوبی نشون داده که پروتئین در مقابل مقادیر برابری چربی یا کربوهیدرات در بیشتر مواقع پایدار تر عمل میکنه. این به این معنیه که شما با اضافه کردن منبع پروتئین به وعده غذاییتون خیلی دیرتر گرسنه خواهید شد پس کمتر غذا میخورین و راحت تر وزن کم میکنین! مثلا بسیاری از مواد پروتئینی به دلیل آزاد کردن اسید آمینه در جریان خون بدن به سرعت هرمون های CCK و GLP-1 رو سرکوب میکنن و شما طولانی تر احساس سیری میکنین.

علاوه بر تمامی ویژگی های مثبت پروتئین ها برای لاغری سریع تر، پروتئین اثر گرمازایی بیشتری نسبت به کربوهیدرات ها و چربی ها در خودش داره، وقتی شما یک وعده یا میان وعده سرشار از پروتئین مصرف کنین بدنتون با یک انفجار متابولیک روبرو میشه که میتونه انرژی بیشتری رو برای تمرینات ورزشی شما و سوزوندن چربی ها فراهم کنه!

تمرینات ورزشی لاغری

تمرینات ورزشی لاغری

شواهد علمی تاثیر جادویی پروتئین بر لاغری سریعتر

در یک مطالعه که با زیر نظر گرفتن دو گروه یک دسته با رژیم غذایی پروتئین بالا و یک دسته با رژیم غذایی پروتئین متوسط به مدت شش ماه انجام گرفته است نتایج نشون میده گروه با پروتئین بالا وزن به طور قابل توجهی بیشتر کاهش پیدا کرده بود و چربی شکم اونها 10 درصد بیشتر از گروه با پروتئین متوسط بوده. نتایج به خوبی و با یک اختلاف کاملا معنادار به ما میگه که اگر میخواییم در زمان کمتری لاغر بشیم و به اندام متناسب مون برسیم حتما باید رژیم پر پروتئین رو در کنار تمرینات ورزشی مناسب داشته باشیم.

البته توجه کنین چون تمرینات ورزشی دارین این اشتباه رو مرتکب نشین که کربوهیدرات ها رو کنار بزارین، کربوهیدرات و فیبرهای سنگین به نسبت یک دوم تا یک چهارم پروتئین ها براتون لازمه.

حذف چربی ها و ساخت ماهیچه ها

خیلی از شما دوستان شاید دوست داشته باشین چربی های اضافی رو کم کنین ولی ماهیچه هاتون نه تنها کم نشن بلکه توپر و قوی تر و زیباتر بشن، پروتئین داروی این خواسته شماست که بتونین بافت ماهیچه هاتون رو تقویت کنین.

یادتون باشه توی این مطلب منظور ما به هیچ وجه پروتئین دارویی نیست! قرص و دارو و پودر نه! منظور مواد کاملا طبیعی هستش مانند تخم مرغ، گوست مرغ و ماهی و گوشت قرمز :)


مطالب پیشنهادی:

دیابت را چگونه درمان کنیم؟

چگونه می توان از سرطان سینه جلوگیری کرد؟

کافئین بر بدن چه اثراتی خوب و بد دارد؟

حقایق بیماری ایدز چیست؟

چرا پزشکان از بیماران زیر میزی می گیرند?

چگونه می شود با فعالیت فیزیکی جلوی بیماریها را گرفت؟

ویژگی های ظروف آشپزی و اثر آن در پخت غذا

چگونه عملکرد فیزیولوژیکی و روانی میانسالان افزایش می یابد؟

 

http://maktoobshop.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.