(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

ازدواج دانشجویی انتخابی مناسب

ازدواج دانشجویی انتخابی مناسب

ازدواج دانشجویی انتخابی مناسب
ازدواج دانشجویی انتخابی مناسبReviewed byدکتر رومیانیonOct 9Rating:3.0ازدواج دانشجویی انتخابی مناسبازدواج دانشجویی به دلیل اینکه دختر و پسر مدت زمان طولانی در تعامل با هم بوده با هم درس خوانده و برای کسب موفقیت های تحصیلی تلاش کرده اند شناخت کافی و خوبی نسبت به هم دارند و این می تواند عامل اصلی خوشبختی در زندگی و یک ازدواج موفق باشد

دوران دانشجویی شاید بهترین دوران زندگی یک فرد است ، در این دوران فرد از نظر شادابی و نشاط در زندگی و همچنین نیروی جوانی در بهترین شرایط زندگی قرار دارد. کمی که از شروع دوران دانشجویی زندگی فرد می گذرد وی با تجارببسیار کسب کرده و با  ورود به جامعه ای بزرگتر و برقراری ارتباط با تمامی سطوح جامعه و ورود به دنیای کار، پخته تر می شود و از دوران خامی جوانی فاصله می گیرد و به نوعی به آن بلوغ فکری برای ازدواج می رسد. بنابراین چون با طیف گسترده ای از جنس مخالف ارتباط دارد می تواند بهترین زمان برای انتخاب همسر در دانشگاه و ازدواج می باشد.

اما اصلاً ازدواج دانشجویی خوب است؟!

ازدواج دانشجویی به دلیل اینکه دختر و پسر مدت زمان طولانی در تعامل با هم بوده با هم درس خوانده و برای کسب موفقیت های تحصیلی تلاش کرده اند شناخت کافی و خوبی نسبت به هم دارند و این می تواند عامل اصلی خوشبختی در زندگی و یکازدواج موفق باشد. همچنین ازدواج های دانشجویی همواره ساده بوده و از کمک های ارگان ها و سازمان هایی نیز بهره می برد. در زندگی مشترک دانشجویی انتظارات کم شده و همچنین فاصله سنی دختر و پسر کم شده و این کاهش فاصله نسل ها را به همراه دارد. همچنین می تواند باعث افزایش انگیزه تلاش و کوشش در دانشجو شود.

اما در کنار تمامی مزایای ازدواج دانشجویی، معایبی نیز وجود دارد

 

در بحث معایب ازدواج دانشجویی میتوان به برخی از دانشجو با انگیزه های ازدواج غیر از موارد متداول شناخته شده و مهم برای ازدواج اقدام می کنند اشاره کرد ،انگیزه هایی همچون رفع تنهایی و یا فرار از خانواده که می تواند بسیار خطرناک باشد. همچنین به علت آنکه دانشجویان با سطوح مختلفی از جنس مخالف در ارتباط هستند و در کلاس ها و یا کارگاه ها با آنها همکاری می کنند ممکن است مقایسه هایی بین آنان و همسر خود انجام داده و بنا به هر دلیلی همکلاسی خود را بالاتر ببینند! این موضوع بسیار خطرناک است زیرا باعث سردی روابط و کم شدن عشق بین آنان می شود. البته این کاملاً بستگی به شخصیت خود فرد دارد.

مطالب پیشنهادی:

عوامل مؤثر بر قاچاق کالا

مصرف کالاهای خارجی و قاچاق و تاثیر آن بر اشتغال و تولید

راهکارهای اجرایی جهت اصلاح الگوی مصرف در بیمارستانها

راهکارهای پیشگیری از پیامد های سیل

دسترسی به تمامی این مطالب در سایت

                                                http://maktoobshop.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.