(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

فواید شگفت انگیز پودر سنجد .

فواید شگفت انگیز پودر سنجد .

در درمان آرتروز ،روماتیسم و پوکی استخوان ..
از ائمه معصومین است که "سنجد ،گوشتش گوشت می آورد، استخوانش استخوان می رویاند و پوستش پوست آور است" ، همچنین کلیه ها را گرم و معده را دباغی می کند و ایمن از بواسیر و ادرار قطره قطره است. ساق ها را نیرو می بخشد، کم کالری و مقوی معده است.
بهترین خواص سنجد،‌ رفع کمبود ویتامین C بدن است و خوردن آن، ‌از ورود عفونت به بدن پیشگیری میکند.و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی می‌ باشد.به خاطر وجود ویتامین K در سنجد،دفع کننده سموم معده و روده می‌باشد.همچنین سرشار از فیبر و منبع غنی از کلسیم است و برای افرادی که دچار پوکی استخوان هستند، بسیار مفید است و استخوان‌های افراد را محکم میکندو دستگاه گوارش را تقویت میکند،..و برای سردردهایی که علامت مشخصی ندارند،بسیار موثر است .
بخصوص برای افراد مسن که با یک زمین خوردن ساده دچار شکستگی شده و ممکن است در اثر عمل جراحی دچار آمبولی و فوت شوند..
نکته مهم : پوکی استخوان یا بیماری خاموش چهارمین عامل مرگ و میر در جهان شناخته شده و از هر 4 نفر بالای 25 سال 1 نفر مبتلاست . ولی اخیراً یک درمان ساده ، عالی و بی خطر برای آن پیدا شده .این راه حل نتیجۀ تحقیق محققان طب سنتی و به نقل از بوعلی ،اگر آرد و هسته‌ میوه سنجد با هم آسیاب شود ،مصرف خوراکی آن بیماری آرتروز ،روماتیسم و پوکی استخوان را بطور چشمگیری شفا میدهد.و موثرتر روش درمان است.
طرز تهیه : تعدادی سنجد تازه را بهمراه پوست و گوشت و هسته آن را بوسیله آسیاب برقی بصورت پودر در بیاورید.یک قاشق غذا خوری از پودر را داخل یک لیوان شیر تازه کم چرب بریزید و یک قاشق غذا خوری عسل آنرا شیرین کنید و به عنوان یک وعده غذایی یا یک میان وعده میل کنید. این ترکیب در درمان پوکی استخوان و درد مفاصل مخصوصا زانو درد معجزه میکند،برای درمان سریعتر هر روز صبح نیم ساعت قبل ناشتا به مدت 15 روز نوش جان کنید،تا معجزه ان را ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.