(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

شب زفاف

                          وبلاگ زیر جهت دریافت مقالات علمی و افزایش اگاهی شما عزیزان ایجاد شده است




 خانم هایی که ازدواج کردن شاید مفهوم و معنی این پست رو خیلی راحت تر متوجه بشن چون شب زفاف رو گذروندن.

این شب هم می تونه یک شب وحشتناک باشه هم شبی سراسر با آرامش و شادی. در هر دو مورد تاثیرش در رابطه های بعدی انکار ناپذیره.

من رک صحبت می کنم که همه متوجه بشن ...........

تصور کنین عروس و داماد بعد از شب عروسی و اتمام مراسم راه افتادن به سمت خونه یا ماه عسل...

وقتی رسیدن سریع لباسارو بکنن و بیفتن رو هم که نمیشه... یکم اول باید آدم جنبه داشته باشه بعد فکر کنه که این بار آخر نیست که داری خودتو میکشی.(این قسمت رو مستقیم با آقایون بودم)

یه زن هرچه قدر هم درجه ی س ک سش زیاد باشه فکر نکنم راضی باشه که اینطوری مورد حمله قرار بگیره. تو یک رابطه مهمترین چیز آرامشه مخصوصآ آرامش زن.

من پیشنهاد می کنم که همون شب بعد از مراسم هیچ رابطه ای با هم نداشته باشین. چون هرچه قدر هم انسانهای با انرژی باشین ولی بازم بدن خسته میشه  و بدن خسته نمیزاره که رابطه به نحو احسن انجام بشه.

بگذریم..

مرد باید قبل از هر کاری اول فکر و ذهن زن رو آماده ی این کار بکنه  باید نوازشش کنه باید کاری بکنه که زن آماده ی این کار بشه... همیشه اولین ها در حافظه میمونه و شب زفاف هم جزو اولینهاست ?پس با عجله ی بی مورد و ناشی گری این اولین رو تلخ نکنید چون همیشه در حافظه ی زن باقی میمونه و تاثیر منفی توی بقیه ی رابطه هاتون میزاره.

 

مرد باید در نهایت ملایمت  عمل کنه و بدونه که کوچیکترین اشتباه باعث دل آزردگی زن میشه که التیام دادن بهش کار بسیار سختیه و شاید تا پایان زندگی زناشویی آثارش باقی بمونه.

از نظر روانشناسی این دردهای روحی باعث بوجود اومدن هزارها اختلالات فکری و غم و اندوه مزمن میشه که درمانش خیلی مشکله چون معمولا علت و منشآ اصلیشون ناشناخته میمونه.

در واقع علت سرد مزاجی بسیاری از زنانی که لذت جنسی نمی برند اینه که در شب زفاف رنج و تب روحی کشیدن و اینها در ضمیر ناخدآگاهشون مونده و اختلالات جسمی و روانی بعدی رو دنبال خودشون می کشن.

به طور کلی در هفته های اول ازدواج برای نزدیکی نباید پافشاری کرد جز این که عروس خودش ابراز تمایل کنه.شوهر اگر عیبی در بدن زن دید، هرگز نباید  آشکارش کنه یا اظهار تعجب کنه ...


شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیزه. کلیه کسایی که این شب رو تجربه کردن، بی شک تا آخر عمر فراموشش نمی کنن. 

منظورم  شب اول عروسی نیست . چون خیلی ها ، قبل از عروسی ( که تقریبا یه جور رسم شده ) آمیزش جنسی( بطور کامل) را تجربه میکنن. پس منظورم زمانی که دختر ، پرده بکارت خودش رو از دست میده . 

شب زفاف را زمانی که ، دختران برای اولین بار تجربه سکس از راه واژن رو تجربه می کنن.


 می دونید که همه ی زخم ها درد دارن... بخصوص اگر سطحی باشن . به عنوان مثال اگر دست شما با دیوار زبری (مثل کنیتکس) برخورد کنه ، درد به حد زیادی غیر قابل تحمله . این حالت دقیقا برای دختران اتفاق میفته. اونها درد بسیار زیادی را در ضمن پاره شدن پرده بکارت تجربه میکنن. و غیر از اون ، درد زیادی موقع داخل شدن آلت تناسلی در داخل واژن (دخول) خواهند داشت . 

اول برای روشن شدن قضیه علت درد رو میگم. 

دو نوع درد موقع اولین تجربه جنسی اتفاق میفته : 

1- درد به علت پارگی پرده بکارت . 

این درد همونجور که بالا گفتم به علت ایجاد یک زخم سطحیه در داخل واژن . که این زخمها معمولا دردناک تر از سایر زخمهان. برای کنترل یا کاهش درد ، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانیه . این کار سبب میشه تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک اون برسه . رسیدن به ارگاسم ، آستانه درد را بالا میبره(تحمل) و باعث میشه که درد یا خیلی کم بشه یا قابل تحمل . مثلا زمان ارگاسم اگر شخص گاز گرفته بشه درد رو حس نمیکنه یا درد خیلی جزئی میشه . 

2- درد به علت دخول .

این درد دقیقا به علت کشش دیواره واژنه . شما وقتی بادکنک رو برای اولین بار باد میکنین ، زور بیشتری میزنید تا بتونید دیواره های بادکنک رو از هم باز کنید . این حالت دقیقا در واژن اتفاق میفته. واژن برای اولین بار میخواهد باز بشه . پس درد زیادی داره . برای کنترل این درد دقیقا مثل بالا باید معاشقه طولانی داشته باشین . تا هم واژن لیز بشه و هم تحمل دردتون بیشتر بشه . برای این کار می تونین از ژل لوبریکانت استفاده کنین.

در کل برای آمیزش بهتر و کم درد در اولین تجربه باید به نکات زیر توجه کنین : 

1- معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ارگاسم 

2- استفاده از ژل لوبریکانت 

3- بهتر است دختر لبه تخت دراز بکشه . جوری که پاهاش کاملا روی زمین قرار بگیره . در این صورت کمترین درد و فشار به دختر وارد میشه. 

4- دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد 

5- درصورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خودداری کنید.

پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کمه . البته این قضیه بستگی به جثه زن و سن دختر داره. در بعضی از موارد پرده دختر با نزدیکی پاره نمیشه . در این حالت حتما باید با جراح زنان مشورت کرد تا اون به روش جراحی پرده رو باز کنه. (الکی زور نزنین)

تا 3 روز بعد از نزدیکی خونریزی کمی طبیعیه ?نگران نباشین. 

برای شروع عجله نکنید 



معمولا علت مشکل بودن این شروع اینه که زن و مرد هنوز به هم عادت نکردن و  کمی از هم خجالت می‌کشن. گاهی این وضعیت در ابتدا باعث ناامیدی طرفین می‌شه چون هنوز نمی‌دونن که از نظر روحی به چه آمادگی‌‌هایی احتیاج دارن. در این شرایط اگر نسبت به جنس مخالف (زن نسبت به شوهر و بالعکس) حس خوبی وجود داشته باشه به راحتی می‌تونن رابطه تاثیرگذار داشته باشن و گر نه کار مشکل‌ میشه. نکته مهم دیگه اینه که زن و مرد باید قبلا عالم جنس مخالف را به خوبی شناخته باشن یعنی باید با مطالعه بدونن در دنیای جنس مخالف چی می‌گذره؟ احساساتش چجوریه؟ به‌عنوان یک زن یا مرد چگونه باید با عواطف او برخورد مناسب کنم و هزاران مورد دیگه که باید قبل از ازدواج و در دوران آشنایی برای ازدواج برای این سئوالات پاسخ مناسب پیدا کنن. اگر شناخت شرایط روحی و عاطفی طرف مقابل به طور کامل انجام نشه ? رابطه جنسی به یکی از بزرگترین مشکلات تبدیل میشه .

بهتره یه مدتی از ازدواج بگذره و بعد از همدیگه انتظار داشته باشین؛ اگه فوری برای رابطه جنسی  بعد از ازدواج اقدام کنین ممکنه برای شریک زندگی و به‌خصوص خانم‌ها با احساس و تجربه بدی همراه بشه. اگه مراحل بعد ازدواج رو به چهار مرحله:: آشنایی بیشتر، ارزشیابی طرفتون، ایجاد احساس قوی و ثابت و ورود به خلوت و حالات روحی خصوصی طرف مقابل تقسیم کنیم، رابطه جنسی باید در مرحله چهارم انجام بشه. یعنی باید بتونین با صمیمیت به خلوت و شرایط روحی کاملا منحصر به فرد طرف مقابل وارد شید، در غیر این صورت به یک تجربه بد تبدیل می‌شه.


 اکثر خانم‌ها و آقایون فکر می‌کنن تنها جذابیت ظاهری برای ایجاد رابطه جنسی موفق کافیه. البته آمادگی ظاهری شرط مهمیه ولی کافی نیست. ممکنه آقا یا خانم حس کنن با وجود آمادگی ظاهری دیگه مشکلی وجود نداره، ولی این طرز فکر درست نیست و ممکنه طرف مقابل (اکثرا خانم‌ها) آماده نبوده و شدیدا از نظر روحی آسیب ببینن. خانم‌ها معمولا به مدت زمان بیشتری احتیاج دارنن تا آمادگی این کار رو پیدا کنن و معمولا بعد از ازدواج بیشتر به این مسئله فکر می‌کنن که چطور می‌تونن زندگی مشترکشون رو تقویت کنن و چطوری می‌تونن رابطه‌ای محکم‌تر برقرار کنن. در نتیجه برای برقراری روابط جنسی باید به اونهاا فرصت داد. در اوایل ازدواج مهم نیست که چقدر زن و مرد جذابیت جنسی دارن بلکه  اگه در این دوران به سرعت و بدون دادن فرصت به طرف مقابل وارد مرحله جنسی بشید عین اینه  که آب یخ روی سر همدیگه ریخته باشین!  باید آقایان این فرصت رو به خودشون بدن تا کامل مورد تایید همسرشون قرار بگیرن و فرصتی به خانم‌ها بدن تا از تفکرات جدی در مورد زندگی و آیندشون برای برقراری رابطه جنسی آماده بشن. اگر این اتفاق خیلی  زود انجام بشه امکان داره تا مدتی طرفین از هم بدشون بیاد. معمولا هورمون‌های مردانه باعث می‌شه آقایان خیلی سریع برای رابطه جنسی آماده بشن و معمولا این آمادگی سریع باعث می‌شه بدون آمادگی لازم این کار رو انجام بدن و به هیچ وجه از این رابطه لذت نبرن. 

اگه بازم حس کردید توی رابطه هاتون مشکل دارید بهترین کار اینه که قبل از اینکه این مشکل به بحران تبدیل بشه خجالت رو کنار بزارید و با همدیگه و خودتون روراست باشید و به یک دکتر یا یه متخصص مراجعه کنید .. همیشه نمی تونید مشکلات رو به تنهایی حل کنید.

 

 بیشتر بدانیم....

رسانه ها در الگوی مصرف جامعه چه نقشی دارند؟

ارتقای کیفیت خدمات سلامت از منابع مالی یارانه ها

اصلاح ساختار نظام جامع مدیریتی اقتصادی بیمارستان

اقدامات اساسی در تخصیص منابع در نظام سلامت

بررسی مشکلات برنامه پزشک خانواده

بیمه سلامت و نقش بیمه های مکمل بر آن

تاثیر بیمه های مکمل بر قشرهای آسیب پذیر

توزیع عادلانه خدمات بهداشتی در ﺳﻴـﺴﺘﻢ ﻧﻈـﺎم ﺳـﻼﻣﺖ ﻛﺸﻮر

دریافت پول از بیمار بصورت مستقیم (یک خطای پزشکی)

راهکارهای اجرایی جهت اصلاح الگوی مصرف در بیمارستانها

راهکارهای قانونی و فرهنگی در مدیریت مصرف انرژی در سازمانها ، ادارات و مراکز پزشکی

عوامل مؤثر بر قاچاق کالا

مدیریت انرژی در مراکز بیمارستانی 

مشکلات موجود در سیستم واردات وصادرات

مشکلات نظام سلامت در کشور ایران

مصرف کالاهای خارجی و قاچاق و تاثیر آن بر اشتغال و تولید

نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی در برخی کشورهای دنیا

نقش سازمانهای بیمه گر اجتماعی و خصوصی در اقتصاد سلامت

وظایف دولت در بهبود شاخصهای سلامتی و نابرابری های اجتماعی

پیامد های هدفمند کردن یارانه ها در حوزه سلامت

چالش اصلی تامین مالی در نظام سلامت

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.