(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

کگل- یک مانور سکسی!


اسمش را احتمالا نشنیده اید. Kegel exercise یک حرکت (در زبان پزشکی به این حرکات مانور می گویند) است که در درمان برخی از اختلالات جنسی مثل ناتوانی جنسی تجویز می شود و البته انجام آن به طور معمول هم برای همه مفید است. حسنش هم این است که این احتمالا تنها حرکت ورزشی است که وقتی انجام می دهید هیچ کس جز خودتان نمی فهمد!
مانور کگل همان منقبض و ریلکس کردن متناوب عضلات کف لگن است. اگر عضلات کف لگن را نمی شناسید کافی است وقتی در حال ادرار کردن هستید، سعی کنید جریان ادرار را متوقف کنید. در همان لحظه دارید عضلات کف لگن را منقبض می کنید!
حالا که عضلات مربوطه را شناختید بقیه کار راحت است. مانور کگل یعنی این عضله را منقبض کنید، 5 یا 10 ثانیه نگه دارید و بعد رها کنید و 5 یا 10 ثانیه بعد تکرار. انجام درست این مانور در آقایان باعث می شود سر آلت تناسلی حرکت کند. 
در طول انقباض نفستان را حبس نکنید و از عضلات شکم و باسن هم برای این کار کمک نگیرید.
هر روز 3 ست 10 تایی انجام بدهید و نتیجه اش را بعد از یک ماه ببینید. تقویت عضلات کف لگن هم باعث می شود آقایان کنترل بهتری روی انزالشان داشته باشند و خانم ها بتوانند ارگاسم بهتری را تجربه کنند و هم بویژه برای خانم ها، خطر بی اختیاری ادراری در آینده (که در خانم های مسن فوق العاده شایع است) را کم می کند.

چگونه توزیع عادلانه ای در خدمات بهداشتی در ﺳﻴـﺴﺘﻢ ﻧﻈـﺎم ﺳـﻼﻣﺖ ﻛﺸﻮر داشته باشیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.