(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

نزدیکی در دوران عقد

Photo: ‎سوال: من هنوز به همسرم اجازه دخول ندادم. اما سکس آنال (مقعدی) هم که همسرم بهش اصرار داره منو آزار میده. چه کنم؟

جواب من: 
اولین این که چرا اجازه دخول ندادین؟ مگه عقد نکردین؟ و نکته دوم: سکس آنال (مقعدی) درواقع یه جاده یک طرفه است. معمولا تو این روش این فقط آقایون هستن که لذت می برن. همچنین یه رفتار جنسی پرخطر محسوب میشه و غیربهداشتی. توصیه من اینه که الگوی رفتار جنسی تونو نرمال کنین.

سوال مجدد: پس دوران عقد رو برای چی گذاشتن؟ 

جواب من: سوال خوبیه. یه سوء تفاهم خیلی بد وجود داره بین خانواده ها
فکر می کنن فاصله عقد و ازدواج معادل نامزدیه. نامزدی اما دوره ارزیابیه بی اینکه هیچ اتفاق قانونی ای بیفته. ممکنه نتیجه اش مثبت باشه یا منفی. اما عقد یعنی همه چیز نهایی شده. البته اگه هنوز محضر نرفتین و فقط صیغه جاری شده یه بحث دیگه است. اما اگه محضر هم رفتین دیگه رسما زن و شوهر شدین. حالا اگه هنوز شک دارین و دارین طرف مقابلو ازریابی می کنین و هنوز احتمال میدین که این ازدواج سر نگیره، خب اون وقت سوال من اینه که چرا عقد؟ خب اون که اسمش نامزدیه و طبیعتا تو نامزدی رابطه جنسی کامل توصیه نمیشه.‎

سوال: من هنوز به همسرم اجازه دخول ندادم. اما سکس آنال (مقعدی) هم که همسرم بهش اصرار داره منو آزار میده. چه کنم؟

جواب من: 
اولین این که چرا اجازه دخول ندادین؟ مگه عقد نکردین؟ و نکته دوم: سکس آنال (مقعدی) درواقع یه جاده یک طرفه است. معمولا تو این روش این فقط آقایون هستن که لذت می برن. همچنین یه رفتار جنسی پرخطر محسوب میشه و غیربهداشتی. توصیه من اینه که الگوی رفتار جنسی تونو نرمال کنین.

سوال مجدد: پس دوران عقد رو برای چی گذاشتن؟ 

جواب من: سوال خوبیه. یه سوء تفاهم خیلی بد وجود داره بین خانواده ها
فکر می کنن فاصله عقد و ازدواج معادل نامزدیه. نامزدی اما دوره ارزیابیه بی اینکه هیچ اتفاق قانونی ای بیفته. ممکنه نتیجه اش مثبت باشه یا منفی. اما عقد یعنی همه چیز نهایی شده. البته اگه هنوز محضر نرفتین و فقط صیغه جاری شده یه بحث دیگه است. اما اگه محضر هم رفتین دیگه رسما زن و شوهر شدین. حالا اگه هنوز شک دارین و دارین طرف مقابلو ازریابی می کنین و هنوز احتمال میدین که این ازدواج سر نگیره، خب اون وقت سوال من اینه که چرا عقد؟ خب اون که اسمش نامزدیه و طبیعتا تو نامزدی رابطه جنسی کامل توصیه نمیشه.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.