(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

به همسر خود عیدی بدهید


                    

ما با دسترسی ویژه به همه منابع علمی می توانیم مقاله شما را تهیه نماییم

 . 

برای ارائه مقالات (پزشکی-بهداشتیاجتماعی و زیست محیطیبه مجله، روزنامه ،همایش ، کنگره ، دانشگاه  و سازمان مربوطه می توانید به سایت زیر  مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ جزیی ، مقاله درخواستی را دانلود نمایید

 



سال جدید فرصتی است برای قدردانی و سپاسگذاری و هرلحظه از روزهای آخر اسفند و شروع سال‌نوبرای هرکسی موقعیتی است تا لحظه‌های شاد و خاطره‌انگیزی را تجربه کند. هدیه، بهترین راه برای نشان دادن عشق و ارزش‌گذاری برای فردی است که دوستش دارید. این هدیه می‌تواند یک انگشتر برلیان باشد یا یک خاطره به‌یاد ماندنی.


به بانو عیدی بدهید


ابراز احساسات در یک کارت‌پستال، خریدن گل و بیان جمله‌های عاشقانه برای همه افراد کار آسانی نیست؛ اما هدیه چیزی است که هر زنی را خوشحال می‌کند حتی اگر همسرتان بسیار سهل‌گیر باشد و بارها و بارها به شما گفته باشد توقعی برای هدیه گرفتن ندارد.


هدیه‌ها باید شخصی باشند و صمیمیت و توجه شما را نشان بدهند، نیازهای مادی و عاطفی یک زن را برآورده کنند و با دقت انتخاب شوند. توجه شما به روحیات زنی که برایش هدیه می‌خرید بسیار مهم است. او ممکن است از یک هدیه معمولی مثل یک عطر خاص خوشحال شود و یا ممکن است زنی باشد با هیجانات بالا که هدیه‌هایش باید متفاوت و ویژه باشند.


هدیه‌ به همسرتان را همیشه با غافلگیری همراه کنید. به جای اینکه به همسرتان پول بدهید یا از او بخواهید خودش هدیه‌اش را انتخاب کند، کمی وقت بگذارید و یک هدیه را با سلیقه خودتان و علاقه همسرتان انتخاب کنید. یادتان باشد که این هدیه خاص را حتما بسته بندی کنید، در یک کیف یا بسته قرار دهید و به شکل خاصی تزئین کنید. موقع هدیه دادن، همسرتان را به آغوش بگیرید و ببوسید و هرکاری که محبت و عشق‌تان را نشان می‌دهد انجام دهید. هدیه نباید از روی وظیفه و رفع تکلیف باشد.


شیرینی خانگی


اگر می‌خواهید صدای هیجان و ذوق‌زدگی همسرتان را بشنوید، از هنر دست‌هایتان و کتاب‌های شیرینی پزی کمک بگیرید. هر زنی مثل مادر یا همسرتان از دیدن چنین هدیه‌ای به وجد می‌آید. این پیشنهاد اصلا خنده‌دار یا غیرعملی نیست. دستورپخت‌شیرینی‌های ساده زیادی برای افراد مبتدی وجود دارد و شما هم به‌عنوان یک‌تازه‌کار می‌توانید با کمی خلاقیت و انگیزه همسرتان را خوشحال کنید. حتی اگر کمی این پیشنهاد برایتان غیرعادی ونامتعارف به‌نظر می‌رسد یک بار این‌کار را انجام دهید تا خوشحالی همسرتان را ببینید.


زیورآلات


هیچ زنی فکر نمی‌کند داشتن زیورآلات برایش کافی است. هرزمانی که یکی از انواع زیورآلات را به همسرتان هدیه بدهید او خوشحال خواهد شد. باتوجه به میزان درآمدتان زیورآلات می‌توانند گران‌قیمت یا ارزان‌تر باشند سنگ‌های قیمتی و جواهر و کیف‌های چرم و کفش‌های متفاوت یا یک گردن‌بند ساده نقره یا یک ساعت ارزان‌قیمت همگی متناسب با سطح درآمد شما پیشنهادهایی برای عیدی هستند. وقتی می‌خواهید چنین هدیه‌ای بخرید به سلیقه خاص همسرتان دراین‌زمینه توجه‌کنید. انتخاب شما می‌تواند یکی از چیزهایی باشد که همسرتان باوجود علاقه زیاد هرگز آن را بخاطر اولویت‌های مالی دیگر زندگی مشترک‌تان نمی‌خرد.


کارت هدیه


اگر آنقدر مطمئن نیستید هدیه‌ای که می‌خرید مورد‌علاقه همسرتان هست یا نه، یک کارت هدیه می‌تواند انتخاب خوبی برای عیدی امسال باشد. اگر از کارت هدیه یک فروشگاه خاص استفاده می‌کنید مطمئن شوید همسرتان می‌تواند هدیه دلخواهش را از آنجا تهیه کند. کارت هدیه برای خرید لوازم خانگی در صورتیکه همسرتان هدیه را یک نیاز شخصی می‌داند اصلا ایده‌ی خوبی نیست اما اگر او به وسایل سنتی یا چرم طبیعی علاقه دارد یا لباس‌هایش را از یک فروشگاه خاص می‌خرد کارت هدیه پیشنهاد خوبی است.


کتاب‌ها و محصولات فرهنگی


اگر همسری کتاب‌خوان یا اهل فیلم و موسیقی دارید چندجلد کتاب مورد علاقه، دی‌وی‌دی‌های فیلم و موسیقی یا بلیط کنسرت‌های ویژه نوروزی و برنامه‌های فرهنگی حتما او را خوشحال خواهد کرد. اگر درباره کتاب‌ها مطمئن نیستید از کارت‌های هدیه کتاب استفاده کنید. تماشای فیلم در کنار همسرتان چاشنی و لذت این هدیه را بیشتر خواهد کرد.


تزئینات خانه


زن‌ها به چیدمان خانه و زندگی‌شان بسیار اهمیت می‌دهند اگر خریدن وسایلی برای خانه او را خوشحال می‌کند حتما اینکار را بکنید. یک تابلوی نقاشی متناسب با دکور خانه، یک وسیله سنتی ایرانی یا مربوط به یک فرهنگ خاص دیگر، یک بشقاب یا گلدان دست‌ساز و یا یک گلدان گل متفاوت می‌تواند همسرتان را خوشحال کند. هدیه شما باید متناسب با تزئینات مورد علاقه همسرتان باشد و بخشی از دغدغه‌هایش را تامین کند. یادتان باشد هدیه دادن وسایل و ابزار مورد استفاده عمومی مثل جاروبرقی و اتو چندان خوشایند نیست. اما یک تابلو که آن را برای همسرتان خریده‌اید معنای متفاوتی دارد.


خرده ریزهای کوچک


همیشه لازم نیست روی یک وسیله خاص تمرکز کنید. می‌توانید مجموعه‌ای از هدیه‌های کوچک تهیه کنید؛ انواع شکلات و شیرینی و عروسک وجاکلیدی و یک کیف و کتاب جیبی را متفاوت‌تر از همیشه کادو کنید و عیدی بدهید.


عیدی برای شوهر


بدون شک شما هر سال یک هدیه خاص و متفاوت به همسرتان عیدی می‌دهید و خیلی عجیب نیست بعد از سال‌ها هدیه دادن به مناسبت‌های مختلف برایتان انتخاب یک عیدی تازه کمی سخت باشد؛یک عیدی به یادماندنی که برای همسرتان جالب باشد. این پیشنهادها می‌توانند به شما برای خریدن عیدی مفید باشند. البته این ایده‌ها کلی و راهنما هستند؛شما همسرتان را بهتر می‌شناسید و می‌توانید یک هدیه دلخواه به او بدهید و او را با هدیه‌هایتان هیجان زده کنید.


وسایل شخصی


هیچ ‌چیز از هدیه‌گرفتن وسیله‌ای که کاربرد شخصی دارد و همسرتان دوستش دارد بهتر و خاص‌تر نیست. عیدی امسال به همسرتان هدیه ای بدهید که اومدت‌هاست می‌خواهد آن را داشته‌باشد. اگر همسرتان اهل کارهای فنی است یک ابزارکار می‌تواند برایش خاص و جالب باشد. اگر او اهل باغبانی‌است وسایل باغبانی هدیه بدهید. ممکن است او اهل قهوه و چای و دم‌نوش‌باشد، یک سرویس چای یا قهوه خوری یا ابزار تهیه قهوه نیز‌می‌تواند هدیه ای متفاوت و خاص باشد و توجه شما به سلیقه و علاقه همسرتان را نشان بدهد.


لپ‌تاپ و وسایل جانبی


اگر همسرتان با کامپیوتر زیاد کار می‌کند و یا اهل استفاده ازاینترنت است بدون شک داشتن یک لپ‌تاپ جدید و باکیفیت‌تر او را بسیار خوشحال خواهد کرد. اگرهزینه خریدن یک لپ‌تاپ تازه برایتان زیاد است، انواع ابزارها و وسایل جانبی می‌تواند هدیه مناسبی باشد. یک کیف تازه، صفحه کلید یا ماوس وایرلس، هارد یا دستگاه خنک کننده عیدی بدهید.


عطر


هدیه دادن عطر همیشه انتخاب خوبی است. هیچ وقت عطرهای تازه، هدیه‌هایی تکراری به حساب نمی‌آیند و معمولا افراد خریدن عطر را در اولویت‌های زندگی‌شان قرار نمی‌دهند بنابراین یک عطر یا ادکلن یک هدیه خاص و متفاوت است.


وسایل و ابزار ورزشی


اگر همسرتان اهل ورزش است یا به ورزش خاصی علاقمند است می‌توانید لباس یا وسایل مناسب آن ورزش را هدیه بدهید. او ممکن است از مدت‌ها قبل درباره ثبت نام دریک باشگاه ورزشی با شما حرف زده باشد اما به هر دلیلی خواسته‌اش را عملی نکرده باشد. اشتراک چندماه یا یک سال در باشگاه ورزشی حتما او را خوشحال خواهد کرد. عیدی دادن یک کفش مخصوص ورزش یا حتی یک بطری آب ورزشی برای همسرتان بسیار انگیزه‌دهنده و دوست داشتنی خواهد بود. همیشه به این نکته دقت کنید که او واقعا چه می‌خواهدو چه چیزی دوست دارد نه اینکه خودتان به چه چیزی علاقه دارید.


دعوت به سفر


این‌بارهمسرتان را در تعطیلات عید به یک سفر دعوت کنید. پیش‌قدم شوید و همسرتان را به سفر ببرید و هزینه‌های سفر را خودتان بپردازید. این سفر می‌تواند یک روزه و یا چند روزه باشد. برنامه‌ریزی سفر باید متناسب با درآمد و توانایی مالی‌تان باشد تا واقعا به همسرتان خوش بگذرد. اگر درست برنامه‌ریزی کنید همسرتان از این عیدی بسیار هیجان‌زده خواهد شد و آن را فراموش نخواهد کرد.


وسایل جانبی ماشین


اگر همسرتان ماشینش را دوست دارد و اهل رسیدگی به ماشین است امسال عیدی یک وسیله دلخواه برای ماشینش بخرید. مثلا ضبط و سیستم صوتی ماشین را عوض کنید، روکش صندلی‌ها را تغییر بدهید، برای ماشین همسرتان مانیتور بخرید و یا هر وسیله دیگری که همسرتان دوست دارد.



بررسی اثرات کافئین بر بدن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.