(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

استفاده از تردمیل برای لاغری

Image result for ‫استفاده از تردمیل برای لاغری‬‎

چه تردمیلی برای من مناسب است؟

برای انتخاب تردمیل باید به چند نکته توجه کرد که پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این متن را بخوانید.

تردمیل از اجزای مختلفی، مانند موتور شامل موتور اصلی تردمیل و موتور شیب برقی (موتور شیب برقی در بعضی از ترمیل‌ها که شیب برقی دارند وجود دارد) تسمه تردمیل و ضربه‌گیرها و ... می‌باشد که هر شخص باید با توجه به مشخصات خودش تردمیل را انتخاب کند، در زیر به صورت کامل به آنها می‌پردازیم.

 

موتور تردمیل:


موتور تردمیل اصلی‌ترین قسمت تردمیل می‌باشد که وظیفه تحمل کردن وزن شما و به حرکت در آوردن تسمه را دارد و همچنین عامل اصلی تعیین قیمت تردمیل است. هر چه قدرت موتور تردمیل زیادتر باشد تحمل وزن دستگاه بیشتر می‌شود و برای اینکه تردمیل مناسبی خریداری کنید بهتر است تردمیلی بخرید که حدود 30 کیلوگرم بیشتر از وزن شما را تحمل کند البته اگر بیشتر هم تحمل کند اشکالی ندارد ولی سعی شود کمتر نباشد. تحمل وزن هر تردمیل در قسمت مشخصات همان تردمیل نوشته شده است، مثلاً اگر وزن شما 90 کیلوگرم می‌باشد تردمیلی بخرید که 120 کیلو وزن داشته باشد.

 

عرض تسمه:


تسمه تردمیل وظیفه حرکت دادن شما را دارد و هر شخص باید با توجه به جثه اش عرض تسمه تردمیل را انتخاب کند. عرض تسمه تردمیل هر چه پهن‌تر باشد تمرین شما امنیت بیشتری دارد و پاهای شما به کناره‌های تردمیل گیر نمی‌کند. توصیه می‌شود عرض تسمه تردمیل برای افراد بزرگسال بین 45 تا 50 سانتی‌‌‌متر باشد و کمتر نباشد. عرض تسمه تردمیل در قسمت ابعاد تسمه در مشخصات هر تردمیل نوشته شده است.

 

ضربه‌گیر:


ضربه‌گیر تردمیل از فشار به زانوها و کمر و آسیب‌های مفصلی جلوگیری می‌کند. همه تردمیل‌ها ضربه‌گیر دارند ولی کیفیت ضربه‌گیرها متفاوت است و این موردی است که باید از مشاوران ما بپرسید.

 

شیب برقی:


همه تردمیل‌ها شیب‌دار می‌شوند یعنی می‌توانید سطح تردمیل را تغییر دهید تا شبیه سربالایی شود و این کار برای بیشتر سوزاندن کالری مناسب است. البته برای کسانی که مشکل دیسک کمر یا زانو درد دارند مناسب نیست و باید از سطح صاف استفاده کنند. تغییر سطح تردمیل می‌تواند به صورت دستی انجام شود و نهایتاً 3 درجه قابل تغییر است. بعضی از تردمیل‌ها دارای موتور شیب برقی جداگانه‌ای هستند که می‌توان از روی مانیتور سطح آنان را به صورت اتوماتیک تغییر داد که حداقل 12 درجه قابل تغییر هستند. در نتیجه بهتر است تردمیل شما شیب برقی داشته باشد.

 Image result for ‫استفاده از تردمیل برای لاغری‬‎


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.