(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

از کجا بدانیم پسری دوستمان دارد

Image result for ‫از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد‬‎


۱- اولین علامت دوست داشتن این است که اگر پسری شما را دوست داشته باشد به علایق و خواسته های شما توجه زیادی نشان می دهد. او دوست دارد بداند که شما از چه چیزهایی خوشتان می آید و از چه چیزهایی متنفرید؟ وقتی علایقتان برای پسر مهم باشد و به دنبال جمع آوری این اطلاعات در مورد شما باشد یعنی واقعا به شما علاقه دارد.


جمع آوری اطلاعات در مورد شما به دو صورت است:


به صورت مستقیم: گاهی در صحبت ها از موضوعات مورد علاقتان سوال می کند. ممکن است از شما بپرسد چه آرزوهایی دارید و از چه چیزهایی دوری می کنید.

به صورت غیر مستقیم: از دوستان و اطرافیانتان بدون این که مطلع شوید درباره علاقه مندی های شما سوال می کند.

۲- وقتی فهمید به چه چیزهایی علاقه دارید یکدفعه علایقش را به سمت چیزهایی که شما دوست دارید تغییر جهت می دهد. مسائلی که قبلاً برایش مهم نبودند اما چون مورد علاقه شماست را دوست دارد امتحان کند. مثلاً علاقه مند شدن و خوردن غذای خاصی که شما دوست دارید. گاهی هم سعی می کند درباره موضوعات مورد علاقه شما صحبت کند تا از این طریق بتواند دل شما را بیشتر به دست بیاورد.


۳- اگر پسری به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با یکدیگر سپری کنید. هر چقدر هم که کار داشته باشد و سرش شلوغ باشد اما باز هم زمانی را برای بودن در کنار شما در نظر می گیرد.


مثلا اگر مجبور است که به سفری برود قبل از رفتن به شما زنگ می زند و می خواهد حتما شما را ببیند. یا اگر از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد با اینکه کار مهمی را باید انجام دهد و زمان خالی ندارد اما برنامه آن روز را به گونه ای تغییر می دهد که کار شما را حتماً انجام دهد.


۴-  از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟ پسری که از صمیم قلب به شما علاقه مند است شما را به دوستان و حتی خانواده اش معرفی می کند و البته این کار را با افتخار انجام می دهد. اگر مدتی است که با پسری آشنا شدید اما هنوز وجود شما را از همه مخفی می کند و وقتی به او می گویید که چرا به خانواده ات نمی گویی دلیل موجه و قانع کننده ای نمی یابید، زنگ خطری برای شماست. چون ممکن است شما را برای هوا و هوس چند روز خوشگذرانی خود بخواهد.


۵- در فکر ازدواج با شماست .وقتی پسر شما را دوست داشته باشد برای خواستگاری و ازدواج پیشقدم می شود. اگر هر موقع حرف از ازدواج به میان می آید از جواب دادن طفره می رود، بحث را عوض می کند و یا بهانه های واهی می آورد و ازدواج را به تاخیر می اندازد، باید به علاقه او شک کنید. زیرا پسری که شما را از ته قلب دوست داشته باشد به خاطر اینکه شما را از دست ندهد فوراً پا پیش می گذارد.


شما می توانید او را امتحان کنید مثلاً به او بگویید خواستگاری زنگ زده که سمج است و می خواهد هر چه زودتر به او جواب دهم. از او بخواهید هر چه سریع تر تکلیفتان را روشن کند. اگر به فکر آمدن به خواستگاری شما افتاد که خیلی خوب است اما اگر باز هم طفره رفت باید به عشق او شک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 10:28 http://dastankhoneh.blogsky.com

به نظرم اگه یه کم روانشناس باشی میفهمی واقعا دوستت داره یانه..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.