(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

(marriage ideal ) ازدواج ایده آل

(معیارهای انتخاب همسر- مراسم عروسی-روابط زناشویی موفق- مهارتهای زندگی و....)

تور گیپور خوراکی تزیینی شوگر ویل

1sugarveil1





t.me/valentinocake

سفارش انواع شیرینی ،کیک و دسردر اصفهان

https://www.instagram.com/valentino.cake/



تور گیپور خوراکی تزیینی شوگر ویل   Sugar Veil و  Sugarveil Edible Lace

هر دم از این باغ بری میرسد ! ابتکار را انتهایی نیست !! این تور گیپور خوراکی که برای تزیین انواع کیک و شیرینی ها بکار میرود توسط میشله هستر Michele Hester ابداع شده است .  این هنرمند مبتکر که زمینه کاریش طراحی مد و پارچه است میگوید که به ابداع این تور و کاربرد آن در صنایع خوراکی علاقمند شده و تلاش کردم تا این تور را در این زمینه نیز بتوان استفاده کرد .

michele_hesse

و در طی کار و تحقیق در باب این ایده جدید توانستم پارچه ای خوراکی ! برای تزیین کیک ها و شیرینی ها ابداع کنم که چند سال بعد به ثبت امتیاز شوگل ویل Sugar veil انجامید و در حین کار هیچگاه درجا نزدم .این پودر یک مخلوط است که آنرا  شوگر ویل نام نهادند و پس از ترکیب با آب جوش و چند دقیقه هم زدن میتوان به  پوششی مانند گیپور یا تور ظریفی دست یافت و روی کیک لباسی پوشاند ! که قبل از آن هرگز چنین چیزی به مخیله کسی خطور نمیکرد .

1sugarveil5

ماده اصلی این خمیر , پودر است که در بسته بندیهای متنوع بفروش میرسد .به ازای هر 142 گرم پودر  , 120 میلی لیتر آب جوش نیاز دارید . حدود 4 دقیقه باید با همزن خوب بهم بزنید . سپس روی ظرف را با سلوفان به مدت 24 ساعت کاملا میپوشانید .

1sugarveil6

این پودر با آبجوش به صورت خمیر در آمده و  بعد مایه را کاملا هم زده تا حباب های هوا خارج شود و مایه نرمی بدست اید . در صورتیکه میخواهید مایه رنگی باشد هم اکنون زمان افزودن رنک مجاز خوراکی است و بعد روی شابلون های قابل انعطاف ریخته و با کمک لیسک روی سطح ورقه سیلیکونی که نوعی قالب بشمار میرود , پرس میشوند و بعد از مدتی اجازه دهید تا خشک شود و خود را بگیرد . زمانی که دیگر به انگشتان نمیچسبد حدود 24 ساعت دیگر موقع برداشتن تور است .

1sugarveil7

پس از این مدت زمان گیپور ور آمده و سپس روی کار اصلی مونتاژ میشوند .

1sugarveil2
این گیپور خوراکی روی کاپ کیک ها استفاده میشود و به رنگهای سفید و نقره ای و طلایی و رنگی میتوان آنها را تهیه کرد . 

1sugarveil3

حتی میتوان با این ماده برای زیر کیک و مافین و شیرینی ها سوالفت های خوراکی  تهیه نمود .

1sugarveil4

برای تهیه حاشیه های گیپور خوراکی و یا نوشتن متن روی کیک و تذهیب دور طرح های کیک و شیرینی نیز میتوان از قلم دورگیر مخصوص مایه گیپور خوراکی استفاده کرد که به SugarVeil Icing Dispenser موسوم هستند  . که پمپ و مخزن و نوک تیز قلم مانند دارند و داخل مخزن آن را با مایه  گیپور خوراکی پر کرده و شدت خروج مایه را تنظیم کرده و روی کار استفاده میکنند .

1sugarveil10

روی کاغذ مومی یا سلوفان طراحی را انجام میدهند و سپس با این قلم طراحی کرده و بعد آن طرح را از کاغذ جدا کرده و روی کار اصلی و کیک و شیرینی و دسرها قرار میدهند .

1sugarveil23

اگر نقاشی بلد نباشید مشکلی نیست میتوانید از شابلون های آماده متنوع استفاده کنید .

1sugarveil24

براحتی با شابلون نقش انداخته

1sugarveil22

و پس از خشک شدن از روی سطح برداشته و روی کار مونتاژ کنید . گیپورهای خوراکی نرم و قابل انعطاف هستند و نمی شکنند .



1sugarveil25

تزیین هایی از کیک و شیرینی با استفاده از تور گیپور تزیینی

علاوه بر تور گیپور میتوانید با این خمیر و مایه خوراکی ؛ رشته و بافته و قیطان و نوار های تزیینی خوراکی درست کنید . مطابق تصاویر باید روی سطحی صاف با کاردکی کنگره دار آنرا کشیده و پهن کنید و سپس با مایه دیگری از رنگ دیگر منجوق یا نوارهایی لابلای آنها ایجاد کنید و سپس اجازه دهید سرد شده و خود را بگیرد . حالت الاستیکی آن مانع از شکتتدگی نوارها میشود . در تهیه این پودر ها گفته میشود که هیچگونه مواد افزودنی غیر مجاز بکار نرفته و کاملا سالم میباشد 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.